کلنگ ساخت پمپ‌بنزین با اعتبارات «علویه» به زمین زده شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، صندوق مالی و اعتباری علویه از سال 94 مشکلات عدیده‌ای را برای مردم شهرستان نیشابور ایجاد کرد و با توجه به حجم فعالیت بالا مردم این شهرستان ضررهای مالی زیادی دیدند که با ورود دستگاه قضایی روند بازپس دادن پول مردم شروع شد و با توجه به مشکلات خاص به وجود آمده تلاش برای حفظ ارزش پول مردم نیز شروع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

محمود عابدی، امین اموال این موسسه مالی و اعتباری در گفت‌وگو با صبح توس گفت: مجتمع خدماتی و رفاهی سلسله الذهب که از زمین‌های مالک این موسسه مالی و اعتباری بوده است طی چند سال گذشته فعالیت کرده است و پس از پیگیری فراوان و صدور مجوزهای لازم، امروز کلنگ احداث پمپ‌بنزین این مجتمع به زمین‌ خورد.

,

وی تصریح کرد: قرار بود روند ساخت این پمپ‌بنزین از اسفندماه شروع شود که به دلیل کرونا متوقف شد ولی امروز با حضور مسئولین رسماً روند تکمیل این مجتمع شروع شد.

,

عابدی اظهار داشت: قرار است تعدادی از افرادی که در صندوق علویه پول گذاشته‌اند سرمایه اولیه ساخت این پمپ‌بنزین را تأمین کنند و عایدی بر اساس سهام بین همه افراد تقسیم شود.

,

امین اموال صندوق علویه اظهار داشت: هزینه ساخت این پمپ‌بنزین 60 میلیارد ریال برآورد شده است و تا خرداد ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: با این کار زمین باقی‌مانده از این صندوق دارای ارزش‌افزوده بسیار زیادی شد و می‌تواند مقداری از بدهی‌های این صندوق را جبران کند.

,

انتهای پیام/

]
ساخت پمپ‌بنزین در زمین صندوق علویه برای جبران زیاد مردم نیشابور آغاز شد.