نمایندگان مجلس یازدهم به جدایی ری از تهران رأی می‌دهند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگویی درباره موضوع جدایی ری از تهران اظهار داشت: مجلس دهم اقداماتی را در این راستا انجام داد و امیدواریم رابطه حسنه‌ای بین شورای شهر و مجلس یازدهم نیز برقرار باشد چرا که هر دو نهاد برآمده از درون جامعه و مردم هستند.

وی گفت: تعامل شورای شهر با نمایندگان ری، تهران، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر این هماهنگی‌ سایر نمایندگان از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است.

عضو شورای شهر تهران گفت: از نمایندگان دوره یازدهم مجلس درخواست دارم مانند نمایندگان قبلی، طرح جدایی ری از تهران را پیگیر باشند و حقوق قانونی مردم ری را به آنان بازگرداند.

خلیل آبادی در پاسخ به این پرسش که‌ آیا آقای قالیباف موافق جدایی ری از تهران است، گفت:‌ در دوره‌های گذشته به دلایل مختلفی این محقق نشد ولی اکنون که ایشان در جایگاه رئیس مجلس هستند از قانون اساسی حمایت خواهند کرد و ان‌شاءالله رویکرد ایشان هم به این قضیه مثبت باشد.

وی گفت: امیدوارم مطالبه و حق مردم ری بر اساس قانون اساسی به آنها باز گردد.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت جدا شدن ری از تهران گفت: نمایندگان دوره یازدهم مجلس باید مطالبه مردم ری را پیگیری کنند.