فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول همتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره فعالیت سامانه هواشناسی در استان زنجان اظهار کرد: این سامانه همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار بوده و در برخی از مناطق همراه با رعد و برق و به صورت پراکنده خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه این سامانه همه شهرستانها‌ را در بر می‌گیرد تصریح کرد: این سامانه از بعد از ظهر سه‌شنبه تا جمعه در استان زنجان تداوم دارد.

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه این سامانه همراه با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود عنوان کرد: نفوذ گرد و غبار در استان و کاهش کیفیت هوا نیز پیش‌بینی شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در اثر فعالیت این سامانه در استان زنجان احتمال آسیب به تاسیسات شهری و روستایی بر اثر وزش باد شدید و احتمال آسیب برخورد صاعقه وجود دارد.

,

همتی خاطر نشان کرد: توصیه می‌شود مردم به ویژه گروه های حساس از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند و مراقب سقوط سازه‌های سبک در مناطق شهری و روستایی نیز باشند.

,

وی ابراز کرد: احتمال وقوع سیل وجود ندارد و بارش‌ها بیشتر در حد آب گرفتگی معابر پیش‌بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
همتی مدیرکل هواشناسی استان زنجان از فعالیت سامانه بارشی در سه روز آینده در استان زنجان گفت: سامانه بارشی در این مدت با وزش باد شدید و رعد و برق خواهد بود.