۱۴ خرداد ۶۸ در مجلس خبرگان چه گذشت؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، انسیه شمس‌اللهی، تهیه‌کننده این برنامه رادیویی گفت: مستند «روایت یک انتخاب» به جزئیات مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ می‌پردازد و تلاش می‌کند گفتگوها و وقایعی که آن روز در جلسه و در حاشیه‌ی جلسه رخ داده را روایت و بازسازی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: رویکرد این برنامه بازتاب نمایشی فضای حاکم بر جلسه‌ی آن روز خبرگان و مرور اسناد و شواهدی است که نشان می‌دهند از نظر حضرت امام خمینی(ره) و بسیاری از بزرگان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان، حضرت آیت الله خامنه ای فرد اصلح برای جانشینی امام رحمت الله بوده اند، به نحوی که از همان ابتدای جلسه ناخودآگاه افکار و دل های نمایندگان خبرگان رهبری به سوی ایشان متمایل می‌شود.

,

شمس اللهی ادامه داد: جایگاه بالای علمی و اجتماعی حضرت آیت الله خامنه‌ای قبل و پس از رحلت حضرت امام(ره) بر کسی پوشیده نبود و همین واقعیت موجب شد تا نمایندگان ملت در مجلس خبرگان دست به تصمیمی انقلابی بزنند و فردی را به مقام رهبری برسانند که از هر نظر شایستگی این مقام را دارا بودند.

,

این تهیه‌کننده رادیویی در پایان گفت: مستند نمایشی «روایت یک انتخاب» مروری است بر آنچه در روز یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ در مجلس خبرگان رهبری گذشت.

,

این مستند رادیویی روز چهارشنبه، چهاردهم خرداد ماه، ساعت ۲۱ از رادیو نمایش پخش می شود.

]
مستند رادیویی «روایت یک انتخاب» امروز چهارشنبه، چهاردهم خرداد ماه از رادیو نمایش پخش می شود.