عزم جدی مجلس برای گرفتن حق مردم خوزستان از وزارت نفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نشست نمایندگان با استاندار خوزستان اظهار کرد: باید حق مردم این استان و مسولیت های اجتماعی که نفت در برابر مردم استان خوزستان دارد از وزارت نفت گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بخش اعظمی از مطالبات مردم استان خوزستان در وزارت خانه ها است، باید بتوان چند حرکت جهادی و انقلابی عمل گرا و ملموس در اختیار مردم قرار دهیم چرا که تشکیل جلسات متعدد و عملی نشدن تصمیمات دیگر چاره ساز نخواهد بود و باید به سمت عمل‌گرایی برویم و سعی کنیم کارها را اجرایی‌تر دنبال کنیم.

,

حسینی ادامه اذعان داشت: میدانیم که مسئولین استان نیز به مسئولیت های خود عمل میکنند ولی از استاندار خوزستان انتظار میرود که در انتخاب مدیران اجرایی استان قاطع تر عمل کنند.

,

وی ضمن اشاره به اینکه اگر هشداری داده می‌شود به منزله‌ی مطالبه گری برای مردم است، افزود: دیگر نیازی به تبلیغات انتخاباتی نداریم و در برابر مردم مسئولیم و در جلساتی که برگزار میشود باید مدافع مردم و کشورمان باشیم.

,

نماینده اهواز گفت: ما نمایندگان مردم اگر به دنبال سهمی در مجلس و هیئت رئیسه هستیم باید برای مطالبات مردم باشد و انتظار می‌رود با وحدت تمام نمایندگان با وزارت خانه ها تعاملات خوبی شروع کنیم و با شروع خوبی که از مجلس یازدهم دیده شد، قطعا میتوان آن امیدی که در نظر مقام معظم رهبری است را به مردم بازگردانیم.

,

سید کریم حسینی در خاتمه گفت: اگر مسئولین اجرای استان خوزستان و دولت، همت و اراده کنند، قطعاً مجلس هم تکیه گاه خوبی برای آن ها در راه خدمت بیشتر به مردم خواهد بود.
انتهای پیام

,
]
سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم گفت: بخش اعظمی از مطالبات مردم استان خوزستان در وزارت خانه ها است، که باید در اختیار مردم قرار گیرد.