بیعت تاریخی مردم استان مرکزی با خلف صالح رهبر کبیر انقلاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ روزهای ۲۴ تا ۲۸ آبان ماه سال ۱۳۷۹ یادآور حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان مرکزی و بیعت دوباره مردم شهید پرور مرکزی با جانشین رهبر کبیر انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی است. مردم ولایتمدار استان مرکزی در این روزها با استقبال گرمی که از ولی خود داشتند ثابت کردند که این استان همواره وفادار به امام و راه ایشان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

خیابان های شهر اراک، ورزشگاه شهدای پنجم مرداد، مصلی بیت المقدس، ساوه، خمین، تفرش و هزاوه همه برای بزرگان این شهر پر از خاطره حضور گرم خلف صالح رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

,

خاطراتی که با مرور تصاویر ثبت شده از آن دوران، تازه می شود.

,

رهبر انقلاب در ابتدای ورود خود به استان مرکزی قدم به شهر اراک گذاشتند و در حضور پر شور و به یادماندنی مردم شهر که در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد جمع شده بودند، به بیان مطالبی پرداختند.

,

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ در سخنان‌ خود با تجلیل‌ از سابقه‌ تاریخی‌ و فرهنگی‌ شهر اراک‌ و استان‌ مرکزی‌ که‌ پرورش‌ دهنده‌ بسیاری‌ از علما و شخصیتهای‌ برجسته‌ از جمله‌ امام‌ راحل‌(ره‌) است‌ به‌ تواناییهای‌ سرشار انسانی‌ و طبیعی‌ کشور ایران‌ بویژه‌ نسل‌ پرشور و مؤمن‌ جوان‌ این‌ کشور اشاره‌  کردند که در همین ابتدا از شور و هیجانی که در دوران دفاع مقدس با شهادت۷۸  کارگر اراکی در بمباران روز پنجم مرداد سال ۶۸ شروع کردند و گفتند: اگرچه امروز دیگر در دوران جنگ نیستیم ولی آن شور و هیجانی که برای دفاع از کشور در اراک بود حفظ شده و مردم نسبت به نظام اسلامی وفاداری خود را حفظ کرده اند.

,

در ادامه با تصاویر این دیدار به یادماندنی همراه باشید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
روزهای ۲۴ تا ۲۸ آبان ماه سال ۱۳۷۹ یادآور حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان مرکزی و بیعت دوباره مردم شهید پرور مرکزی با جانشین رهبر کبیر انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی است.