عده‌ای به بهانه تاریخ‌نویسی انقلاب، پروژه حذف امام را شروع کرده‌اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد سالک در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به تحریف‌هایی که مسیر و خط امام خمینی (ره) را تهدید می‌کند، اظهار داشت: خط و سیره حضرت امام بر گفته از مسیر و سیره انبیاء و اهل‌بیت (ع) است که به این راحتی نمی‌توانند تحریف کنند اما نمی‌توانیم از جریانات داخلی و خارجی که می‌خواهند آن را برای نسل‌های فعلی و آینده تحریف کنند، غافل شویم.

وی به تلاش‌هایی که در اوایل انقلاب برای تحریف مسیر امام خمینی (ره) در پیش‌گرفته شد اشاره کرد و بیان داشت: به‌عنوان مصداق، تلاشی که بنی‌صدر در جریان قانون اساسی و اصل 110 آن به کاربرد یکی از این نمونه‌ها است که آن را به دیکتاتوری آخوندی تعبیر کرد، درحالی‌که ولایت مطلقه فقیه برگرفته از سیره و توصیه‌های اهل‌بیت (ع) بود.

سالک ادامه داد: لیبرال‌ها در داخل کشور و روشنفکران صادراتی تلاش کردند مسیر ولایت‌فقیه را در تعیین سرنوشت حکومت کمرنگ کنند و به دنبال عناوین دیگری بودند به‌طوری‌که امثال مهندس بازرگان و... تلاش کردند که عناوین دیگری را به نام ایران اضافه کنند.

وی افزود: اما در مقابل امام خمینی (ره) محکم ایستادند و جمهوری اسلامی ایران را به رأی مردم گذاشتند و درواقع در همان آغاز انقلاب خط انحراف را کور کردند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به خطر انحراف در دوره کنونی اشاره کرد و گفت: عده‌ای تاریخ‌نویسی انقلاب را شروع کرده‌اند و موضوع حذف امام را در تاریخ‌نویسی شروع کرده‌اند که باید جلوی این‌گونه تحریف‌ها گرفته شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که باید جلوی تحریف امام خمینی (ره) گرفته شود، گفت: عده‌ای به بهانه تاریخ‌نویسی انقلاب، پروژه حذف امام را شروع کرده‌اند.