دانشجویان غیریزدی دانشگاه آزاد یزد در شهر محل سکونت‌شان امتحان می‌دهند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدرضا سیدمیر مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون نحوه برگزاری امتحانات این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد یزد جهت برگزاری امتحانات، تابع بخشنامه‌ای است که از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، بخشنامه‌ای را ابلاغ کرده است که طبق آن به جز شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار دارند و امتحانات در آن شهرها بصورت مجازی برگزار می‌شود، امتحانات دانشگاه آزاد در بقیه شهرها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید بصورت حضوری برگزار شود.

,

 

,

دانشجویان غیریزدی دانشگاه آزاد یزد در شهر محل سکونت‌شان امتحان می‌دهند

, دانشجویان غیریزدی دانشگاه آزاد یزد در شهر محل سکونت‌شان امتحان می‌دهند,

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد اضافه کرد: طبق این بخشنامه، هر دانشجو می‌تواند در دانشگاه آزاد همان شهری که سکونت دارد، امتحان بدهد؛ بدین صورت که سئوالات امتحانی از دانشگاه مبدأ برای او ارسال می‌شود و او در امتحان شرکت می‌کند و لذا چیزی به نام نقل و انتقال دانشجو به یزد جهت حضور در جلسه امتحانات دانشگاه آزاد نداریم.

,

سیدمیر خاطرنشان کرد: مثلا اگر دانشجوی دانشگاه آزاد یزد در شهر اصفهان ساکن است، برای شرکت در جلسه امتحان نیازی به حضور او در دانشگاه آزاد یزد نیست و او با مراجعه به دانشگاه آزاد اصفهان می‌تواند در امتحان شرکت کند.

,

وی عنوان کرد: فرایند برگزاری امتحان دانشجویان دانشگاه آزاد یزد در دانشگاه شهرهای دیگر هم بدین شکل است که اساتید دانشگاه سئوالات را به صورت کد در سایت بارگذاری می‌کنند و دقیقا زمان برگزاری امتحان این کد باز می‌شود و دست‌اندرکاران دانشگاه می‌توانند سئوالات را دریافت کنند و در اختیار دانشجو قرار دهند تا در امتحان شرکت کند.

,

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد بیان کرد: البته امتحانات برای دانشجویان دانشگاه آزاد یزد که در شهرهای با وضعیت قرمز سکونت دارند بصورت مجازی خواهد بود.

,

 

,

برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

, برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی,

سیدمیر یادآور شد: دانشجویانی که در شهرستان‌های خود استان یزد نیز سکونت دارند هم نیازی به حضور آن‌ها در یزد نیست و می‌توانند به دانشگاه آزاد شهر خودشان مراجعه کنند و در امتحان شرکت کنند

,

وی ادامه داد: همچنین اگر شهری دانشگاه آزاد نداشته باشد، دانشجوی ساکن آن شهر با ثبت‌نام و مراجعه به دانشگاه آزاد نزدیکترین شهر محل سکونت می‌تواند در امتحانات شرکت کند.

,

سیدمیر تأکید کرد: دانشجویان نگران نباشند، امتحانات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با رعایت فاصله اجتماعی و در فضایی با تهویه مناسب برگزار می‌شود.

,

وی تصریح کرد: زمان برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد یزد از 24 خرداد تا 19 تیرماه است و جهت رعایت فاصله اجتماعی و اجتناب از تراکم زیاد، هر امتحان در دو روز برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
محمدرضا سیدمیر گفت: طبق بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی هر دانشجوی دانشگاه آزاد یزد می‌تواند در دانشگاه آزاد همان شهری که سکونت دارد، امتحان بدهد.