دستگاه‌های اداری برای فعالیت پیست سوارکاری سلطانیه همکاری نمی‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به آغاز فعالیت‌های هیئت سوارکاری استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی باشگاه‌های سوارکاری به دلیل شیوع بیماری کرونا و آماده نبودن ورزشکاران فعلاً هیچ مسابقه و رویداد ورزشی برگزار نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه اکنون تمامی باشگاه‌های سوارکاری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، ابراز کرد: برای مسابقات و رویدادهای ورزشی بعد از انجام تمرینات سوارکاران تصمیم‌گیری می‌شود.

,

دبیر هیئت سوارکاری استان زنجان با اشاره به وضعیت پیست سوارکاری شهرستان سلطانیه، تصریح کرد: پیگیری‌ها در راستای آماده‌سازی پیست سوارکاری سلطانیه در حال انجام است اما برخی از دستگاه‌های اداری همکاری لازم را با هیئت سوارکاری برای آماده‌سازی این پیست ندارند.

,

وی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان و کشور، عنوان کرد: احتمالاً مسابقات سوارکاری در استان به‌صورت بومی محلی برگزار شود.

,

حسنی با اشاره به تعداد باشگاه‌های سوارکاری استان زنجان، افزود: در شهرستان زنجان 9 باشگاه، شهرستان خرمدره دو باشگاه، شهرستان ابهر یک باشگاه و شهرستان قیدار یک باشگاه سوارکاری فعالیت دائمی دارند.

,

انتهای پیام/

]
محسن حسنی دبیر هیئت سوارکاری استان زنجان با اشاره به دلایل بلاتکلیفی پیست سوارکاری شهرستان سلطانیه، گفت: یکی از دلایل عدم فعالیت پیست سوارکاری شهرستان سلطانیه عدم همکاری دستگاه‌های اداری است.