ارائه تسهیلات حمایتی برای ایجاد کارگاه‌های فرشبافی در مناطق محروم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اقدامات انجام شده برای خروج از حالت رکود در استان زنجان اظهار کرد: بازار فرش با مسائل سیاسی گره خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه افزایش فروش فرش دستبافت در داخل کشور نیز ایده‌های مختلفی مطرح شده است افزود: یکی از این ایده‌ها فروش فرش دستبافت به صورت اقساطی است.

,

مدیر فرش سازمان صمت استان زنجان خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات توسط صندوق کارآفرین امید برای خریداران فرش دستبافت از دیگر ایده‌های مطرح شده است که می‌تواند در رونق بازار فرش تاثیرگذار باشد.

,

وی در مورد حمایت از ایجادکنندگان کارگاه‌های فرش دستبافت در استان زنجان افرود: به متقاضیانی که تمایل برای راه اندازی کارگاه‌های فرش دستبافت در مناطق محروم استان زنجان را دارند تسهیلات کم بهره ارائه می‌شود.

,

جعفری با بیان اینکه این تسهیلات به صورت نامحدود است و سقفی برای آن تعیین نشده است افزود: متقاضیان می‌توانند طرح‌های خود را ارائه دهند تا در صورت تایید تسهیلات لازم مورد نظر دریافت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه طرح نقشه‌های زنجان ثبت ملی می‌شوند عنوان کرد: طراحان می‌توانند نقشه‌های خود را به اسم خودشان به ثبت برسانند و در مواقعی که با تخلفات دزدی طرح مواجه می‌شوند از طریق مراجع قانونی اقدام کنند.

,

مدیر فرش سازمان صمت استان زنجان افزود: از طراحان حمایت می‌شوند تا اسم طرح خود را به نام استان زنجان برند سازی کرده و تا به تولیدکنندگان فرش هم بفروشد.

,

انتهای پیام/

]
مدیر فرش سازمان صمت استان زنجان از ارائه تسهیلات حمایتی برای ایجاد کارگاه‌های فرشبافی در مناطق محروم زنجان خبر داد.