افزایش ساعات کاری مرکز تعویض پلاک خودرو یزد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راهور استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در واکنش به شلوغی مرکز تعویض پلاک خودرو گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی چند ماهه مرکز تعویض پلاک خودرو و اتفاقات دیگری که به تبع آن رخ داد، موجب افزایش تعداد مراجعین و شلوغی مرکز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: ما در مرکز تعویض پلاک خودرو شاید بتوانیم سرعت کار را بالا ببریم اما نمی‌خواهیم دقت را فدای سرعت کنیم؛ چرا که اسناد مالکیت و روند اجرای کار باید با دقت بررسی شود و اگر این روند با دقت انجام نشود و مشکلی پیش بیاید متضرر اصلی مالک جدید خودرو است.

,

رئیس پلیس راهور استان یزد راهکار جلوگیری از شلوغی مرکز تعویض خودرو را افزایش ساعات کاری دانست و اظهار داشت: ما ساعات خدمت‌رسانی را تا 17 ادامه می‌دهیم و هر کسی که تا ساعت 17 به مرکز مراجعه کند تا کارش به طور کامل انجام نشود درب مرکز بسته نخواهد شد.

,

زارع اقدام دیگر جهت افزایش سرعت کار در مرکز تعویض پلاک خودرو را افزایش غرفه جدید دانست و عنوان کرد: همچنین قرار است به زودی یک غرفه جدید به مرکز اضافه شود تا کار مراجعین زودتر انجام شود.

,

گفتنی است شلوغی مرکز تعویض پلاک خودرو در یزد موجب شده تا مراجعه‌کنندگان ساعت‌ها در این مرکز معطل شوند و نارضایتی آن‌ها را ایجاد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
مهدی زارع رئیس پلیس راهور استان یزد، افزایش ساعات کاری و اضافه کردن غرفه جدید، را راهکار کاهش شلوغی مراکز تعویض پلاک خودرو در یزد عنوان کرد.