«وضعیت سفید» را هم اول پس می‌زدند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پدرام شریفی درباره حضورش در سریال «سرباز» و ساختار متفاوت این مجموعه که این شب‌ها از شبکه سه سیما در حال پخش است، بیان کرد: من به خاطر هادی مقدم دوست و حمید نعمت‌الله در سریال «سرباز» بازی کردم که همیشه ترکیب جذابی هستند و من فیلم‌هایشان را خیلی دوست دارم. ابتدا هم خود نعمت‌الله برای حضورم در «سرباز» با من گفتگو کرد. این دو عقبه خوبی دارند و فکر می‌کنم «وضعیت سفید» یکی از بهترین سریال‌هایی است که در این سال‌ها ساخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ساخته شده,

وی درباره نظرش نسبت به سریال «سرباز» و بازخوردهای متفاوتی که نسبت به آن وجود دارد، اضافه کرد: من متأسفانه هنوز نتوانسته‌ام سریال «سرباز» را ببینم، چون سر یک کار سینمایی بودم. حضورم هم در این سریال چندان پررنگ نبود اما امیدوارم وقتی آن را می‌بینم دوستش داشته باشم.

, دوستش,

شریفی با اشاره به برخی واکنش‌های منفی نسبت به «سرباز» افزود: زمانی ممکن است پیش‌بینی‌ها درست از آب درنیاید، اما گاهی هم پس زدن‌ها به زمان مربوط می‌شود و باید منتظر گذر زمان باشیم. من به خاطر می‌آورم برخی از مردم ساختار و لحن سریال «وضعیت سفید» را هم در قسمت‌های ابتدایی پخش نپذیرفته بودند و حتی آن را پس می‌زدند، اما بعدها و حتی در بازپخش‌های بعدی سریال بود که عده زیادی از مخاطبان سیما درگیر آن شدند و تبدیل به یک سریال محبوب شد. در مجموع معتقدم هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله افراد درجه یکی هستند.

, زدن‌ها,

این بازیگر جوان که این روزها سریال «هم‌گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی را هم در حال پخش در شبکه نمایش خانگی دارد، درباره کیفیت سریال‌ها در این مدیوم و تأثیرشان بر مخاطب بیان کرد: قطعاً مسیری که هنرمندان جامعه طی می‌کنند روی مخاطب تاثیر دارد به طور مثال اگر شما در پاریس متولد شوید، موسیقی‌ای که با آن بزرگ شده و آموزش می‌بینید با یک جغرافیای دیگر متفاوت است. این تأثیر فضای هنری بر زندگی شما است.

, مدیوم, تأثیرشان, بزرگ شده,

وی ادامه داد: از سوی دیگر هم وقتی کارگردانی سریالی را در شبکه نمایش خانگی می‌سازد که مثل «شهرزاد» سطحی از استانداردها را تعریف می‌کند، در سلیقه مردم تاثیرگذار است و بعد از آن دیگر نمی‌توان عقب‌گرد داشت.

, سوی,

شریفی درباره نقش خودش در سریال «هم گناه» تصریح کرد: من به‌عنوان بازیگر سعی می‌کنم کاری را انتخاب کنم که در مسیر رشد و ارتقا باشد. پیش از این هم پیشنهادهایی برای شبکه نمایش خانگی داشته‌ام اما فیلمنامه و خروجی برایم مهم بود. صبر کردم و خدا را شکر اکنون در «هم‌گناه» حضور دارم و راضی هستم. مردم هم می‌بینند و راضی هستند.

,

وی در پاسخ به اینکه چقدر ممکن است هنوز عده‌ای حسرت داشته باشند که سریال یا اثرشان به جای شبکه نمایش خانگی از تلویزیون و برای مخاطبان فراگیرتر پخش نمی‌شود، گفت: به نظرم تلویزیون با مسیری که طی می‌کند امروز بیشتر ریزش مخاطب دارد و وی‌اودی‌ها در حال پیشرفت هستند.

, حسرت داشته, وی‌اودی‌ها,

شریفی در ادامه درباره نقش‌هایی که در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی می‌پذیرد و اینکه چقدر علاقه دارد با نقش‌های منفی مواجه شود، اظهار کرد: نقش خوب برای من منفی و مثبت ندارد و بیشتر نقشی است که باید کارکرد درستی داشته باشد؛ چنین کاراکتری می‌تواند نقش شهاب در «شبی که ماه کامل شد» ترکیبی از مظلوم بودن و مثبت بودن باشد یا مثل افشار در «متولد ۶۵» بازیگوش و بامزه باشد و یا مثل الیاس در «بادیگارد» معتقد و سخت در اعتقادات و کارش. همچنین می‌تواند مثل کاراکترم در فیلم «کار کثیف» فردی باشد که دنبال زندگی می‌دود و دائم هم بد می‌آورد.

, کاراکتری, بودن, می‌دود,

وی در پایان گفت: من درگیر این نیستم که بگویم بعد از فلان نقش را به‌عنوان کاراکتر منفی یا مثبت بازی می‌کنم و بیشتر به دنبال نقشی هستم که ویژگی‌های شخصیتی درستی در فیلمنامه داشته باشد.

,

 

,

منبع: مهر

]
پدرام شریفی بازیگر سریال «سرباز» درباره واکنش‌ها نسبت به این مجموعه تلویزیونی معتقد است بعضی اوقات باید منتظر ماند و با گذر زمان ارتباط مخاطب با یک سریال را قضاوت کرد؛ مثل «وضعیت سفید».