توقف عملیات اجرایی برج‌های فرهنگیان قزوین در صورت رعایت نکردن موارد ابلاغی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم مبارک قدم در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ با اشاره به اینکه برج‌های دوقلوی فرهنگیان پروژه‌ای منحصر به فرد در استان بوده و با توجه به خاص بودن، باید دقت و توجه به همه موارد آن از ابتدا مورد تاکید قرار می‌گرفت، اظهار کرد: موضوعات حریق و پدافند مطابق الزامات آیین‌نامه‌ای باید اجرا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی با بیان اینکه برخی ایرادات در زمان خود مرتفع نشده و پروژه ادامه پیدا کرده، افزود: مهندسین و مشاورین طرح با توجه به اصول اخلاق حرفه‌ای موظفند نسبت به رفع کاستی‌های موجود حساس بوده و در زمان لازم اقدام کنند.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: علی‌رغم انجام مساعدت‌های لازم جهت افزایش تسهیلات و سایر موارد پروژه با هدف تسریع در انجام عملیات عمرانی، متاسفانه متولیان پروژه ضوابط و موارد خواسته شده را انجام نداده و همچنان کار را پیش می‌برند.

,

مبارک قدم بیان کرد: با توجه به ادامه روند اجرا و حل نشدن مشکلات، طی سال گذشته جلساتی با حضور دفتر فنی استانداری، شهرداری، سازمان نظام مهندسی، کارفرما، مشاورین و ناظرین پروژه در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شد.

,

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین عنوان کرد: با توجه به ضرورت حفظ حقوق عامه و بهره‌برداران، در صورت رعایت نکردن موارد گفته شده از سمت متولیان، پروژه پلمب خواهد شد.

,

وی گفت: در بحث احداث مجموعه 1200 واحدی طرح اقدام ملی مسکن و سایر موارد، در نظر گرفتن کیفیت و قیمت مناسب مدنظر است.

,

مبارک قدم با اشاره به اینکه با توجه به وجود چهار جبهه ساخت شمالی، جنوبی، شرقی و غربی، چهار تیپ معماری و نما پیش‌بینی خواهد شد، گفت: در صورتی که مشاور نتواند طرح و نیازهای مورد انتظار را در زمان مشخص ارائه دهد از سایر ظرفیت‌های استان از جمله نظام مهندسی، انبوه سازان، تعاونی‌ها و دیگران استفاده خواهیم کرد تا بررسی و مورد تایید قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
ابراهیم مبارک قدم با اشاره به خاص بودن شرایط برج‌های دوقلوی فرهنگیان گفت: با توجه به ضرورت حفظ حقوق عامه و بهره‌برداران، در صورت رعایت نکردن موارد ابلاغ شده، عملیات اجرایی پروژه متوقف خواهد شد.