استمرار مدیریت غیر جهادی در جهاد کشاورزی گلستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، احمد ملاشاهی فعال رسانه ای استان گلستان در یادداشتی نوشت: با شروع برداشت گندم گلستان، رئیس جهاد کشاورزی از استقبال کم کشاورزان در فروش  گندم به سیلوهای دولتی خبر میدهد و این در حالی است که  سال گذشته نیز، رئیس جهاد کشاورزی به این کار گندمکاران معترض بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

اگر گلستان دستگاه نظارتی و  مدیریتی و مدعی العموم قوی می داشت؛ همان سال گذشته علت را جویا و جهاد کشاورزی گلستان را  ملزم به ارائه طرح جدیدی برای کشاورزان و نحوه تحویل محصول می کرد.

,

تحویل ندادن گندم به سیلوهای دولتی، بخاطر فاصله گرفتن مردم از جهاد کشاورزی گلستان است.

,

اگر استانی که دومین تولید کننده گندم است؛ مسئولین  کشاورزان  را از کاشت تا برداشت حمایت می کردند؛ حالا کشاورزان هم آنها را حمایت کرده و گندم ها را تحویل می دادند.

,

با این حال باتوجه به اینکه جهاد کشاورزی با تهدید به اتهام احتکار و پشتیبانی زایدالوصف دادستان در پی واداشتن کشاورزان به فروش گندم به دولت است، چند راهکار پیشنهاد می شود:

,

رئیس جهاد کشاورزی گلستان تسامح را کنار بگذارد و مطالبه گندمکاران را با صدای رسا و بدون ترس از دولت طلب کند.

,

جهادکشاورزی پیگیر شود تا سیلوها هنگام تحویل گندم، افت وزنی نزنند. گندم گلستان نمونه است و باید به این دستبرد سنتی پایان داد. 

,

جهاد کشاورزی سوخت کمباین ها را به حد کافی تامین کند و از این کمباین ها تعهد بگیرد که صرفا مزارعی که گندم به دولت می فروشند، درو کنند یا لااقل در اولویت قرار دهند.

,

جهاد کشاورزی با رایزنی با مدیرکل راهداری و حمل و نقل در پی حمل رایگان گندم  باشد.

,

درضمن دادستان هم در بحث گندم بجای پشتیبانی صرف، مدیریت جهادی را از جهاد کشاورزی مطالبه کند و البته اعلام کند پرونده گندم های آلوده و گندم های مفقودی سالهای قبل  کی و چه زمانی اجرا و مختومه می شود که  مدیریت جدید قوه قضائیه این را می طلبد.

,

همچنین به گندمکاران گوشزد می شود، گندمی که امروز به بخش خصوصی می دهید پاییز همین امسال به شما با قیمت بالاتر تحویل می دهد.

,

انتهای پیام/

]
با شروع برداشت گندم گلستان، رئیس جهاد کشاورزی از استقبال کم کشاورزان در فروش گندم به سیلوهای دولتی خبر میدهد و این در حالی است که سال گذشته نیز، رئیس جهاد کشاورزی به این کار گندمکاران معترض بود و این نشان از مدیریت غیر جهادی این سازمان می باشد.