مردم آمریکا در به زانو درآوردن لیبرال دموکراسی غربی متحد شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام عباس شمس کارشناس سیاسی مذهبی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: با اشاره به  رخداد های اخیر آمریکا و اعتراضات پی در پی مردم به دنبال تبعیض نژادی از سوی دولت و پلیس آمریکا اظهار کرد: اعتراضات مردم آمریکا در پی بی عدالتی و تبعیض نژادی از سوی دولت آمریکا به جهان نشان داد که مستکبرین در حال نابودی هستند و مستمندان در حال رسیدن به حق طبیعی خود که عدالت و عدم تبعیض نژادی است هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس سیاسی مذهبی هرمزگان با تاکید بر اینکه انقلاب و تحول جدید و مهمی در آمریکا در حال وقوع است افزود:  با تشکیل انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) قدرت های غرب و شرق از هم شکسته شد و امروز با تشریح گام دوم انقلاب اسلامی از سوی  رهبر معظم انقلاب زمینه  برای اضمحلال و نابودی دولت مستکبر آمریکا آغاز شده است.

,

شمس ناآرامی های موجود در آمریکا را زمینه ای برای ظهورقدرت های حق علیه باطل خواند و ادامه داد:نا آرامی ها موجود در امریکا  به گونه ای خواهد بود که تا  انتقام خون سردار سلیمانی  و دل های به غم نشسته مردمی که سردار شجاع خود را از دست داده اند آرام نگیرید اعتراضات در سراسر کشور آمریکا آرام نخواهد گرفت.

,

وی اضافه کرد: اعتراضات و جنبش های اخیر آمریکا از زمان شیوع کرونا و سو مدیریت از سوی دولت این کشور آغاز شد وبا برخورد خشن پلیس آمریکا در برابر شهروند سیاهپوست آمریکایی به اوج خود رسید و  این عامل  زمینه ای را برای عدالت خواهی در آمریکا به ویژه برای رنگین پوستان و سیاهپوستان ایجاد کرده است.

,

کارشناس سیاسی مذهبی هرمزگان تصریح کرد: در حال حاضر تمام مردم آمریکا از هر قشر و نژادی با اتحاد هم دست به دست هم دادند تا به آرزوی دیرینه ی خود که به زانو در آمدن لیبرال دموکراسی است برسند لذا در گام دوم انقلاب اسلامی قدرت از سوی استکبار گرفته می شود و قدرت در دست جهان اسلام قرار خواهد گرفت و مردم آزادی خواه جهان می دانند که آینده اذعان اسلام خواهد بود و مردم جهان به زودی افول آمریکا را خواهند دید.

,

حجت الاسلام شمش در پایان با نوید خروج آمریکاو اسرائیل از خاورمیانه خاطر نشان کرد: امریکا زمانی به قدرت رسید که جهان اسلام توان و قدرت چندانی نداشت، صدور نفت ایران به کشور ونزوئلا به جهان ثابت کرد که قدرت های غرب اهل هیچگونه مذاکره و صحبت نیستند  و قدرت های آنان از هم شکسته شده است و به زودی  شاهد افول آمریکا  و اسرائیل و خروج انان از خاورمیانه خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
شمس گفت: در حال حاضر تمام مردم آمریکا از هر قشر و نژادی با اتحاد هم دست به دست هم دادند تا به آرزوی دیرینه ی خود که به زانو در آمدن لیبرال دموکراسی است برسند.