برخورد با مفسدین اقتصادی به صورت ویژه در دستور کار مجموعه قضایی فارس قرار دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، حیدر آسیابی دادستان شیراز صبح امروز در نشست رؤسای واحد‌های قضایی و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در فارس که با حضور رئیس قوه قضاییه در شیراز در حال برگزاری است، ورود ویژه دادستانی به حقوق عامه، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و زمین خواران را از مهم ترین اقدامات دادستانی شیراز طی یک سال گذشته دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی از اقدامات دادستانی شیراز طی یک سال گذشته را برخورد بدون اغماض با زمین خواران دانست و افزود: طی این مدت، دادستانی شیراز چهار مورد طرح به منظور بازپس گیری اراضی و بستر رودخانه‌ها انجام داده که به عنوان نمونه می‌توان به بازپس گیری زمین در سیاخ دارنگون، آب زنگی و دشتکوه اشاره کرد.
,
 
,
, ,
آسیابی اضافه کرد: دادستانی مرکز استان فارس برخورد قاطع و بدون اغماض با زمین خواران را در دستور کار خود دارد و اجازه دست اندازی افراد سودجو به اراضی ملی را نمی‌دهد.
,
دادستان عمومی و انقلاب شیراز کاهش ۱۱.۵ درصدی جمعیت کیفری طی یک سال گذشته در فارس را از اقدامات دیگر دادستانی شیراز برشمرد و تصریح کرد: در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال آمار افراد تحت قرار ۱۲.۵ درصد کاهش داشته است.
,
 
,
وی افزود: حمایت قضایی از واحد‌های تولیدی، از دیگر اقداماتی است که دادستان شیراز از اقدامات سال گذشته این واحد قضایی است.
,
آسیابی در ادامه با اعلام اینکه  دادستانی شیراز برخورد با مفسدین اقتصادی را به صورت ویژه در دستور کار مجموعه قضایی قرار داده است گفت: به عنوان نمونه می‌توان به پرونده فساد اقتصادی مدیر کل ورزش و جوانان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، شهردار و رییس شورای شهر صدرا اشاره کرد که این امر نشان دهنده عزم جدی دادستانی در برخورد با مفسدین اقتصادی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
حیدر آسیابی گفت: دادستانی شیراز برخورد با مفسدین اقتصادی را به صورت ویژه در دستور کار مجموعه قضایی قرار داده است.