فصل دوم «دست فرمون» ساخته می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از اتمام پخش فصل اول مسابقه «دست فرمون» از شبکه نسیم  و استقبال مخاطبان از آن، در اولین اقدام برای تولید فصل دوم این برنامه، زمینه حضور علاقه‌مندان در این مسابقه فراهم شد که طی یک ماه و در رکوردی بی‌سابقه، 12 هزار نفر از اقصی نقاط کشور متقاضی شرکت در این مسابقه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم تولید مسابقه «دست فرمون»؛ بزرگترین برنامه میدانی این روزهای تلویزیون، در مرحله نخست از میان 12 هزار متقاضی به 8 هزار متقاضی واجد شرایط رسیدند که از این تعداد پس از بازبینی مجازی و بررسی‌های متعدد در چندین مرحله، 1500 نفر منتخب شرکت در مرحله راستی‌آزمایی شدند.
 
مرحله راستی‌آزمایی فصل دوم  ظرف سه روز به انجام رسید و از میان 1500 شرکت‌کننده با رای داوران و کارشناسان  در نهایت 400 نفر جواز حضور در این مسابقه را دریافت کردند.

,
,
,

از ویژگی‌های این دوره مسابقه «دست فرمون» حضور طیف‌های مختلف جامعه است که در این میان می‌توان به حضور ویژه بانوان اشاره کرد.

,

فصل دوم مسابقه «دست فرمون» به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم این روزها مرحله پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد و به زودی ضبط آن برای پخش از شبکه نسیم آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
فصل دوم «دست فرمون» در حالی ساخته خواهد شد که تا به حال 12 هزار نفر متقاضی حضور در این برنامه شده اند.