اتمام بازسازی ساختمان اداره پست سرپلذهاب تا پایان سال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا فتاح در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهارداشت : در سفری یکروزه به شهرستان سرپلذهاب مشکلات حوزه پست این شهرستان با حضور فرماندار و رئیس و کارکنان اداره پست مورد بررسی قرارگرفت.

وی افزود : یکی از مشکلات این حوزه بازسازی ساختمان اداره پست شهرستان است که در جریان زلزله تخریب شد و هم اکنون در زیربنای حدود ۴۰۰ متر در حال ساخت است که مشکلات اعتباری دارد و درحال رفع این موانع و جذب و تزریق اعتبارات لازم هستیم که تاپایان سال به اتمام برسد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,

مدیرکل اداره پست استان کرمانشاه تصریح کرد : پروژه اقتصاد مقاومتی که در اجرای سریعتر دولت الکترونیک و تسریع خدمات به مردم کمک می کند نیز مورد بررسی قرار گرفت که در این شهرستان نیز تا چندماه آینده به سطح سایر شهرستانها برسد و اطلاعات آن برداشت شود.

,

فرماندار سرپلذهاب نیز گفت: بازسازی ساختمانهای اداری شهرستان که در زلزله آسیب دیده اند یکی از مواردی است که از طریق استانداری مودد پیگیری قرارگرفته است .

,

محبت جمالی نیا افزود : پروژه اقتصادمقاومتی اداره پست نیز در جلسه ای باحضورمدیرکل پست استانمورد بررسی قرارگرفت ک باعث آسانی روند خدمات رسانی و کاهش هزینه ها می شود .

,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
حمید رضا فتاح از تزریق اعتبارات لازم و اتمام بازسازی ساختمان اداره پست شهرستان سرپلذهاب تا پایان سال خبر داد.