مهلت مشمولان برای اعزام به خدمت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای با توجه به تعویق تاریخ برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ و ایجاد مشکل برای تعدادی از دانش آموزان دیپلم مشمول که از خرداد ماه ۱۳۹۸ تا تاریخ این اطلاعیه دیپلم خود را اخذ نموده‌اند و مهلت یک ساله آنان به پایان رسیده در راستای کمک به این مشمولان مهلت اعزام به خدمت آنان را تمدید و شرکت در کنکور سراسری را برای آنان مجاز دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این اطلاعیه آمده است: کلیه مشمولین وظیفه که در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ دیپلم شدند و مهلت معرفی آنان برای خدمت وظیفه عمومی به اتمام رسیده است می‌توانند در کنکور سراسری شرکت و مهلت اعزام به خدمت آنان تا یک هفته بعد از تاریخ انجام آزمون تمدید شد.

,

گفتنی است این افراد حداکثر یک هفته بعد از شرکت در آزمون سراسری باید خود را برای اعزام به خدمت به پلیس +۱۰ معرفی و نسبت به تشکیل پرونده اعزام اقدام کنند.

,

بدیهی است در صورت قبولی مشمولین فوق در کنکور سراسری و اعلام نتایج نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور مطابق قانون خدمت وظیفه عمومی افراد قبل از شروع ترم تحصیلی از خدمت سربازی ترخیص خواهند شد.

,

این مشمولین وظیفه، دقت نمایند در صورتی که حداکثر یک هفته بعد از کنکور سراسری نسبت به تشکیل پرونده اعزام در دفاتر پلیس +۱۰ اقدام نکنند در صورت قبولی در کنکور هم مجاز به بهره مندی از معافیت تحصیلی و ثبت نام در دانشگاه نیستند.

,

انتهای پیام/

]
ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای آورده است: مشمولین وظیفه تا یک هفته پس از تاریخ آزمون سراسری کنکور مهلت اعزام به خدمت دارند.