تعداد بالای دستگیری مدیران نشانه قوی بودن سیستم نظارتی است یا افزایش فساد در مدیران؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در پی انتشار اخباری در رسانه‌های رسمی خراسان رضوی در مورد شناسایی چندین پرونده فساد و بازداشت تعدادی از مدیران شهری و استانی، کاربران فضای مجازی در توییتی هوایی نسبت به فساد در مدیران خراسان رضوی واکنش نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

«احسان بابایی»، فعال رسانه‌ای در توییتی نوشت: «#فساد داره تو خراسان رضوی لونه میکنه یا سیستم نظارتی و قضایی داره قدم‌هارو محکم برمیداره؟ چه خبر دقیقا!».

,

, ,

 

,

کاربر توییتری دیگری، «سنگر رزم» نوشت: «عدم نظارت دقیق بر عملکرد دولت و نبود سیستم بازرسی در ایران و همین طور سلسله مراتب پایین تر سبب بروز اختلاس های چند هزار ملیاردی و گرفتن رشوه که بوی تحفن مفسدین استانی رو گرفته. چه کسی جوابگو این فضاحت است...».

,

, ,

 

,

«ملوان زبل» به زبان شعر اعتراضی نوشت: «این زمان هم که عصر دزدی‌ هاست، فرصت اختلاس بی پرواست، خراسان همچنان بود اول، این زمان از سیاست انگل، اختلاسی چنین که بی همتاست، در جهان بی نظیر و استثناست...»

,

, ,

 

,

یکی دیگر از فعالان فضای مجازی در توییتی نوشت: «به نظرتون تعداد بالای دستگیری های مدیران شهری و استانی تو خراسان رضوی به خاطر قوی بودن سیستم نظارتی و قضاییه یا بالا بودن فساد تو استان؟».

,

, ,

 

,

«متین رضوی» فعال رسانه‌ای و خبرنگار خبرگزاری مهر خراسان رضوی نیز نوشت: «قطعا فساد بصورت سیستماتیک انجام میشه و کسی که اقدام به فساد میکند با پشت گرمی انجام می دهد؛ خراسان رضوی هم با وجود منابع زیاد از این امر مستثنی نیست».

,

, ,

 

,

توییت‌های دیگر فعالان سیاسی و کاربران توییتر با این موضوع  را در ادامه می‌بینید:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
در پی انتشار اخباری در رسانه‌های رسمی خراسان رضوی در مورد شناسایی چندین پرونده فساد و بازداشت تعدادی از مدیران شهری و استانی، کاربران فضای مجازی در توییت‌هایی نسبت به فساد در مدیران خراسان رضوی واکنش نشان دادند.