پخش بیش از ۳۷۰ فیلم‌سینمایی از شبکه‌های تلویزیون در تابستان ۹۹
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ تلویزیون، تابستان امسال منتخبی از فیلم های سینمای ایران و جهان را برای بینندگان خود از شبکه های مختلف به روی آنتن می برد.

, شبکه اطلاع ر, سانی راه دانا,

تلویزیون تابستان امسال در باکس جشنواره سینمایی خود با بیش از ۳۷۰ فیلم سینمایی از سینمای ایران و جهان، مهمان خانه‌های مخاطبان همیشگی خود خواهد بود.

,

شبکه چهار سیما که پخش فیلم هایش تخصصی‌تر و همراه با نقد و بررسی است در باکس ساعت ۱۰:۳۰ با عنوان «فیلم خانه» هر روز بهترین‌های سینمای ایران و جهان را به همراه تحلیل از زبان کارشناسان و منتقدان سینما پخش می‌کند. «سامورایی» و «جزیره شاتر» از جمله فیلم‌های شاخص شبکه چهار است.

,

شبکه پنج سیما هم در ساعت ۱ بامداد شب‌های تابستان، فیلم‌های «مکانیک ۲»، «دستیار»، «جومانجی»، «من باراد»، «سه همدست» و ... را برای علاقه‌مندان فیلم‌های سینمایی پخش می‌کند.

,

شبکه کودک برای مخاطبان خاص خود در ساعت ۱۴ روز‌های گرم تابستانی، فیلم‌ها و انیمیشن‌های جذاب و دیدنی را تدارک دیده است. مخاطبان شبکه کودک همراه با خانواده هایشان می‌توانند اخر هفته‌های طلایی به تماشای فیلم‌های جذاب بنشینند.

,

شبکه امید هم که مخصوص رده سنی نوجوان است از نیمه تیر ماه هر روز در ساعت ٩ صبح با پخش فیلم‌های پویانمایی مهیج، اوقات دلنشینی را برای نوجوان رقم خواهد زد. «مرد عنکبوتی»، «تیتو و پرندگان»، «بتمن علیه لاک پشت‌های نینجا» و «دنیای مارنی» از جمله فیلم‌های آنتن شبکه امید در تابستان داغ امسال خواهد بود.

]
تلویزیون تابستان امسال در باکس جشنواره سینمایی خود با بیش از ۳۷۰ فیلم سینمایی از سینمای ایران و جهان، مهمان خانه‌های مخاطبان همیشگی خود خواهد بود.