دانشجوی مطالبه گر رزمنده وسط میدان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  مسعود پرهیزگار با اشاره به اینکه دانشجویان موذنین جامعه  هستند که مهمترینکار آنها مطالبه گری است  گفت :دانشجویان بر اساس رسالتشان جامعه را رصد و نسبت به آن مطالبه گری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی نقد سریع و پی پرده را  از ویژگی‌های جوان دانشجو اارزیابی کرد و تاکید کرد :باید به موضوع مطالبه گری دانشجویان در سطح جامعه اهمیت داده شود.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار داشت : بسیج دانشجویی در سطوح مختلف در عرصه‌های فرهنگی مذهبی و آموزشی به مسائل ورود کرده و مشکلات را در سطح استان بررسی می کند .

وی گفت: با توجه به گفته مقام معظم رهبری نسبت به بحث گرایی نگاهی هست بربایه پر انرژی بودن جوان که متاسفانه در سطح استان این امر جایگاهی ندارد ، چون زبان دانشجو اگر برای بعضی از مسئولین تلخ می باشد تلخی زبان مردم است که او مطالبه می کند.

,
,
,

 

,

, ,


پرهیزگار خاطر نشان کرد :دوستان ما در چند عرصه فعالیت دارند و در قالب اردوهای جهادی که به مناطق محروم اعزام می شوند که تازگی به حاشیه شهرها نیز ورود پیدا کرده ایم و در سطوح مختلف  به فعالیت های خود در عرصه محرومیت زدائی و اقتصادی و پزشکی به مردم کمک می کنیم .

,
,

نماینده ولی فقیه در استان  گفت؛آینده جهانی در آرمانها انقلاب اسلامی دیده می شود و هنگام ظهور امام زمان عج با همین قوانینی که شیعه تعریف کرده است جهان را اداره خواهد کرد و ما هم مسئولیم  از من گرفته تا استاندار، دانشجویان و حتی مردم  که می تواند در جامعه تاثیر  گذار باشد و یک دانشجو چه پسر و چه دختر می تواند  در جامعه تاثیر گذاری خود را نشان دهد.

,


آیت الله سید نصیر حسینی ابراز داشت :دانشجو اگر مطالبه گری نکند یک فرد حنثی است و کاری به مسائل سیاسی و اقتصادی و ...ندارد و دانشجویی که مطالبه گر نسیت در واقع بیدار نیست یک دانشجوی مطالبه گر یک رزمنده بیدار در وسط میدان است و باید جامعه را رصد کند  و آنچه نیاز جامعه است مطالبه کند .

,
,

, ,


وی بیان داشت:مطالبه گری  باید در چهار چوب قانون اسلامی، درست و سازنده باشد چون گاهی یک مطالبات غلط می تواند جنبه منفی داشته باشد.

,
,

امام جمعه یاسوج گفت؛یک کاری که دانشجو می تواند در حوزه مطالبه گری انجام دهد  کار فرهنگی است که با قلم و زبانش  در جامعه تاثیر داشته باشد و در این رابطه شما مطالبه گر و فرهنگ سازی کنید ، همچنین به مردم یاد بدهید که روشهای مطالبه گری چگونه است تا مردم در جریان صحیح مطالبه گری قرار گیرند.

,


وی افزود؛ما از شما حمایت خواهیم کرد،و حاکمیت و مسئولان وظیفه دارند که دغدغه های دانشجویان را مد نظر قرار دهند و زمینه های کار و اشتغال را فراهم کنند.

,
,

آیت الله حسینی اذعان داشت :دانشجو باید ادب دانشجویی خود را در تمام مراحل رعایت کند و به نوع پوشش خود و چگونگی برای حضور در کلاس را یاد بگیرد که شما ها بعنوان مطالبه گر باید این موارد را در دانشگاهها پیگری کنید و مثل ایام کرونا که شما میدان داری کردید آنجا هم میدان داری کنید.

,


 

, ,
,

وی  با اشاره به اینکه دانشگاه باید مهد علم و اخلاق باشد گفت:شورای جوانان تشکیل خواهد شد و قطعا از شما در این زمینه استفاده  خواهیم کرد چرا که استان ما از لحاظ منابع ظرفیت های عظیمی دارد ولی متاسفانه فقر زیاد هست و باید فکری به حال فرهنگ کار و اشتغال این استان کرد.

نماینده ولی فقیه در پایان با تاکید بر اینکه امام وقتی خواستند انقلاب کنند اول فرهنگ سازی کردند بعد انقلاب کردند اظهار داشت:در بحث فرهنگ سازی باید تلاش و سعی کنید مردم را تنبل بار نیاورید و راه روش را به مردم یاد بدهید تا مردم خودشان بیشتر این زمینه ها را برای خودشان فراهم کنند.

,
,
,

اننهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دانشجوی مطالبه گر رزمنه وسط میدان است گفت :دانشجو اگر مطالبه گری نکند یک فرد حنثی است