ارتش برای جنگ احتمالی در نوار غزه آماده می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ، ارتش این رژیم طی روزهای اخیر اقداماتی را انجام داده که دلیل بر آمادگی‌های ویژه برای جبهه نوار غزه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این گزارش، «تساحی دبوش» خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید، این آمادگی‌ها به دلیل وضعیت امنیتی در جنوب (مرز با غزه) ، تصمیم رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی کرانه باختری، عدم پیشرفت در عملیات تبادل اسرا و وضعیت بد امنیتی در غزه صورت گرفته است.

, گزارش,

وی تأکید کرد: تمام این احتمالات ممکن است به متشنج شدن وضعیت بیانجامد به همین دلیل ارتش برای این موضوع آماده شده و می‌دانند این آرامش فریب‌دهنده، تمام خواهد شد.

,

دبوش تصریح کرد: از نظر ما این بار آمادگی ارتش را در تمام سیستم‌ها می‌بینیم که برای وخیم شدن اوضاع و امکان موج تنش جدید در زمان کوتاه آماده شده‌اند.

,

وی در ادامه گفت: می‌توانیم بگوییم که آنچه در غزه رخ خواهد داد اگر به سطح درگیری نظامی برسد شبیه درگیری‌های قبلی نخواهد بود و ما امیدواریم به این حد نرسد.

,

دبوش در پایان به نقل از مقامی نظامی اعلام کرد، ارتش برای تمام سناریوها آماده شده و آمادگی خود را در تمام اوقات حفظ می‌کند.

انتهای پیام/

,
,
]
یک رسانه صهیونیستی ضمن اشاره به وضعیت کنونی غزه، عدم پیشرفت در توافق تبادل اسرا و قصد تل‌آویو برای اشغال اراضی کرانه باختری اعلام کرد، ارتش خود را برای جنگ احتمالی در نوار غزه آماده کرده است.