سیاست پیشنهادی برنامه هفتم توسعه در بخش پدافند غیرعامل تصویب شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه کمیته دائمی پدافند غیرعامل به ریاست سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و دیگر اعضای این کمیته، در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و دبیر کمیته دائمی پدافند غیرعامل در این نشست پس از ارائه گزارشی از آخرین تحولات و مهم‌ترین رویدادهای حوزه پدافند غیرعامل و اقدامات و دستاوردها در این حوزه، به تبیین سیاست‌های پیشنهادی کلی جهت تدوین برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی در بخش پدافند غیرعامل پرداخت که پس از بحث و بررسی و اعمال نقطه نظرات و پیشنهادات اعضاء، کلیات این سیاست‌ها به تصویب این کمیته رسید.
,
 
,
بنابر گزارس مهر، همچنین مقرر شد این سیاست‌های پیشنهادی جهت طی فرایندهای قانونی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شود.
,
 
,
گفتنی است، کمیته دائمی (شورای عالی) پدافند غیرعامل، متشکل از رئیس ستاد کل به عنوان رئیس، رئیس سازمان پدافند غیرعامل به عنوان دبیر و حضور وزرای کشور، دفاع، و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و یکی از معاونین ستاد کل نیروهای مسلح است و مصوبات آن با ابلاغ دبیر کمیته دائمی در کلیه دستگاه‌های اجرایی لازم الاجرا است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
سیاست‌های پیشنهادی برنامه هفتم توسعه در بخش پدافند غیرعامل با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در کمیته دائمی پدافند غیرعامل تصویب شد.