وزیر ورزش مخالفت خودش را با انتخابات مجمع هیئت کاراته اعلام کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،  سید علی خلیلی پیش از ظهر امروز در جلسه نقد و بررسی مدیریت و حاشیه‌های ورزش کاراته استان قم با اشاره به اتفاقات رخ‌داده در ماه‌های اخیر در هیئت کاراته اظهار داشت: پیشکسوتان از وضعیت کنونی هیئت کاراته رضایت ندارند و انتخابات مجمع که در سال گذشته برگزار شد، مهندسی‌شده بوده و نفراتی که برخی افراد معلوم‌الحال خودشان می‌خواستند سرکار باشند، انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,


وی ادامه داد: حق من و سایر پیشکسوتان بوده است که در این انتخابات حضورداشته باشیم و افرادی که مفید هستند را برای کاراته استان قم را انتخاب کنیم.

,
,

خلیلی ابراز داشت: بنده جزء اولین افرادی هستم که در استان قم باشگاه‌داری کرده و به‌طور کامل در جریان روند پیشرفت کاراته استان قم بوده و هستم.

,

وی ادامه داد: اکثر این مربیان و داورانی که در استان هستند حاصل زحمات پیشکسوتانی هستند که امروز در جمع ما حاضر هستند و از وضعیت موجود گلایه دارند.

,

پیشکسوت کاراته استان قم تأکید کرد: ما مخالفت خودمان را اینجا اعلام می‌کنیم و از این روند انتخابات گلایه داریم و باید اصلاح شود.

,

خلیلی ابراز داشت: مجمع برگزاری شده برای انتخابات رئیس هیئت کاراته استان غیرقانونی بوده و وزیر ورزش و جوانان نیز این موضوع را تأیید کرده‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: درواقع این انتخابات نبوده و انتصابات بوده است و باید این انتخابات دوباره برگزار شود.

,

خلیلی افزود: مسئولان ورزش و جوانان استان قم باید به این روند غیرقانونی پایان بدهند و همه موارد به‌صورت قانونی پیگیری و اجرایی شود.

,

وی تصریح کرد: انتصابات کنونی که در هیئت صورت می‌گیرد غیرقانونی است و باید این اقدامات تا برگزاری مجمع متوقف شود و نکته جالب دیگر این‌که رئیس فعلی هیئت کاراته از اکثریت پیشکسوتان شکایت کرده است که در تاریخ بی‌نظیر است.


انتهای پیام/

,
,
,
]
پیشکسوت کاراته استان قم گفت: وزیر ورزش مخالفت خودش را با انتخابات مجمع هیئت کاراته اعلام کرده است و ما منتظر نهایی شدن دستور وزیر در استان هستیم.