تجلیل اساتید دانشگاه از سپاه اصفهان به پاس مبارزه ایثارگرانه با کرونا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ آئین بزرگداشت شهید چمران و روز بسیج اساتید در سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان، علیرضا زاکانی، از نمایندگان مجلس یازدهم، تعدادی از رؤسای دانشگاه‌های این استان و حضور مجازی حدود 250 نفر از اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان اصفهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در این آئین فلسفه وجودی بسیج اساتید را کمک به کارآمدسازی حاکمیت در جامعه دانست و انجام کارهای بر زمین مانده را از جمله رسالت‌های بسیج عنوان کرد.

,

محمد باقری بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج اساتید در حل مشکلات کشور با نگاه بسیجی و روحیه جهادی تأکید کرد و خواستار مشورت گیری از این اساتید در مراجع تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی شد.

,

وی گفت باید اساتید تلاش کنند تفکر شهید چمران در دانشگاه‌ها حاکم شود و بستر تربیت اسنان‌های در تراز شهید چمران فراهم شود.

,

در این آئین از سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، به پاس زحمات بسیجیان این استان در رزمایش کمک مؤمنانه و کمک و یاری به مدافعان سلامت تجلیل به عمل آمد.

,

همچنین به صورت غیرحضوری از زحمات تعدادی از خدمتگذاران عرصه سلامت و تعدادی از اساتید تراز انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر شد.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
در روز بسیج اساتید که به مناسبت سالروز شهادت شهید چمران برگزار شد، از تلاش‌های بسیج و سپاه استان اصفهان در مقابله با ویروس کرونا تجلیل به عمل آمد.