اجرای رزمایش سلامت توسط بهداری سپاه بیت المقدس در مناطق محروم کردستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، رزمایش سلامت بهداری سپاه بیت المقدس کردستان به صورت استانی درمناطق محروم  شهرستان های دیواندره، مریوان، و سقز در قالب 30  تیم درمانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

 اعزام 30 تیم درمانی به مناطق محروم استان کردستان 

,  اعزام 30 تیم درمانی به مناطق محروم استان کردستان ,

سرهنگ رضا کوماسی مسوول بهداری سپاه بیت المقدس کردستان، از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش استانی سلامت درمناطق محروم خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش توسط 30 تیم درمانی در سطح تمامی  مناطق محروم شهرستان های دیواندره، سقز و مریوان توسط کانون های بسیج جامعه پزشکی با موفقیت برگزار شد.

,

, ,

کوماسی با بیان اینکه تیم های درمانی در این رزمایش به مناطقی که از قبل هماهنگ شده اعزام شدند، عنوان کرد: تیم های درمانی در مناطق محروم که پیشتر در آن جا فعالیت داشته اند حضور یافته و اقدام به ویزیت رایگان، آموزش و پایش سلامت کردند.

,

وی در مورد اعضای تشکیل دهنده تیم های درمانی بسیج جامعه پزشکی در این رزمایش بیان کرد: هر تیم درمانی دارای حداقل یک پزشک عمومی و متخصص، یک پرستار، یک بهداشت محیط است و برخی از تیم های درمانی از متخصصان تشکیل شده اند که خدمات تخصصی ارائه می دهند.

,

, ,

مسئول بهداری سپاه بیت المقدس کردستان، در باره اهداف برگزاری رزمایش سلامت گفت: خدمت رسانی به مناطق محروم و سنجش توانمندی تیم های درمانی در زمان بروز حوادث غیر مترقبه از اهداف برگزاری این رزمایش بزرگ خواهد بود.

,

کوماسی با بیان اینکه تمامی تیم های درمانی، با اعلام رسمی توسط ستاد فرماندهی رزمایش، فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: اقدامات صورت گرفته در راستای  رزمایش تا 10روز دیگر ادامه خواهد داشت.

,

وی در پایان با بیان اینکه تیم های درمانی به صورت مستمر به مناطق محروم مراجعه کرده و خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی ارائه می دهند، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همگیری آن در شهرها و روستاها  تمرکز تیم های درمانی بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان  بر کاهش مقدار مبتلایان در مناطق محروم در حد مطلوب است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
در راستای رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان، رزمایش بزرگ سلامت توسط بهداری سپاه بیت المقدس برگزار شد.