افزایش 300 متری عمق چاه های آب ثمره هدررفت آب در کرج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر آب و فاضلاب کرج ظهر امروز یکشنبه به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب، در جمع خبرنگاران گفت: استفاده از شیرهای اهرمی، مخزن ذخیره آب با حجم 250 لیتر به ازای هر واحد مسکونی، سرکشی کولرهای آبی و کنترل نشت آب، از جمله اقداماتی است که می تواند موجب کاهش مصرف آب شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
شهرام حافظ با اشاره به اینکه فرهنگسازی مدیریت مصرف آب، به واسطه افزایش عمق چاه‌ ها در برخی از مناطق شهری و روستایی به بالای ۳۰۰ متر، حائز اهمیت است، افزود: صرفه جویی در مصرف آب یک وظیفه عمومی است و با توجه به آموزه های قرانی، باید بیشتر از پیش مورد توجه قرار گیرد.
,
 
,
وی جلوگیری از هدررفت آب را راهکاری برای جبران کمبود منابع آبی دانست و اظهار داشت: مدیریت مصرف با هدف کنترل و کاهش مصارف غیرضروری، مهم ترین دستور کار اداره آب و فاضلاب کرج است، زیرا با صرفه جویی در مصرف، می توان هزینه های تصفیه آب را صرف آبرسانی به مناطقی کرد که دچار کمبود آب هستند.
,
 
,
مدیر آب و فاضلاب کرج در خاتمه تصریح کرد: مصرف بهینه آب و هدایت آن به بخش کشاورزی را مهم ترین امر در راستای خودکفایی کشور برای تولید محصولات زراعی دانست و تصریح کرد: مصرف بهینه آب، زمینه انجام فعالیت های اقتصادی را فراهم کرده و ساماندهی اقتصاد کشور را به دنبال دارد.
,
 
,
 
,
 
,


انتهای پیام/

,
]
شهرام حافظ گفت: با صرفه جویی در مصرف، می توان هزینه های تصفیه آب را صرف آبرسانی به مناطقی کرد که دچار کمبود آب هستند.