آقایی ایران اسلامی در جهان با صدور بنزین به کشور تحریم شده ونزوئلا تثبیت شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا ترابی تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با هرمز با اشاره به سابقه تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی اظهار کرد: اواخر دهه هفتاد که رئیس جمهور آمریکا آقای بیل کلینتون قانون تشدید تحریم‌ها بر علیه ایران را امضا و ابلاغ کرد و ما هم در اقدامی متقابل، اما انفعالی و از سر درماندگی، اسامی کشتی های خود را تغییر و بیمه های آنها را با هزینه های گزاف تعویض کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان افزود: حتی ملوانان کشتی ها را هم عوض کردیم تا بلکه شناسایی نشوند ولی در بعضی از بنادر مثل سنگاپور، مالزی و ‌هند باز هم کشتی های ما را توقیف و تا مصادره بار آنها پیش رفتند اما در این طرف متولیان امر فقط تکذیب میکردند و از عکس العمل متناسب با رفتار طرف مقابل خبری نبود کاری از دستمان بر نمی آمد یا شاید اراده ای در متولیان امر در آن روز برای مقابله نبود.

,

ترابی ادامه داد: اما امروز با عنایت به وعده الهی، ایستادگی و مقاومت و به برکت خون شهدا و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، شش کشتی آنهم به صورت یک کاروان، با بار ممنوعه یعنی بنزین و سوخت به کشوری تحریم شده و مورد بغض ایالات متحده آمریکا در بیخ گوش این ابرقدرت پوشالی(آمریکای جنایتکار) میفرستیم و از مدتها قبل نیز با اقتدار اعلام میکنیم که این کشتی ها با این بار متعلق به ماست و مقصدمان هم ونزویلاست.

,

وی اضافه کرد: این بار هم آمریکا تهدید می کند که اگر کشتی ها بیایند چنین و چنان میکنیم اما باز هم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به قول لوطی های قدیم سینه را جلو می دهیم و نفس کش می طلبیم، اما کسی جرأت چپ نگاه کردن را هم ندارد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه این اقتدار و قدرت، یعنی آقایی در دنیا و تحمیل اراده خود بر دشمن است خاطرنشان کرد: این اقتدار و قدرت ماحصل اعتقاد قلبی به وعده الهی و عمل به منویات و دستورات ولی امر، اعتقاد قلبی به‌کار جهادی و اعتقاد قلبی به مدیریت و عمل انقلابی است.

,


انتهای پیام/

,
,
 
,

 

]
ترابی با بیان اینکه این اقتدار و قدرت، یعنی آقایی در دنیا و تحمیل اراده خود بر دشمن است گفت: این اقتدار و قدرت ماحصل اعتقاد قلبی به وعده الهی و عمل به منویات و دستورات ولی امر و اقدام انقلابی است.