ضرورت تدوین برنامه جامع فروش اینترنتی اصناف
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد صبح امروز در دیدار با روسای اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت شهرستان که در محل فرمانداری خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی کشور و پیشبرد برنامه‌های توسعه اقتصادی بر کسی پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه اصناف در تاریخ این کشور سرنوشت‌ساز بوده‌اند و عملکرد درخشانی در دفاع از کیان و حیثیت ایران اسلامی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: دشمن در حال حاضر اقتصاد ما را نشانه گرفته و سخت ترین و ناجوانمردانه ترین نوع تحریم ها را بر ملت ایران تحمیل کرده است.

,

فرماندار خلیل آباد ادامه داد: همه تکلیف داریم در سال جهش تولید هر آنچه از دست برمی آید برای مردم شریف شهرستان انجام دهیم خصوصا اصناف و بازاریان که ستون فقرات اقتصادی‌اند مثل همیشه در خط مقدم این مبارزه حرکت کنند.

,

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان ادارات باید ملزومات خود را به منظور حمایت و رونق بیشتر بازار از کسبه شهرستان تامین کنند، تصریح کرد: نشست های مشترک روسای اتحادیه های صنفی و اتاق اصناق به عنوان یک تشکل مردمی اقتصادی قوی با فرماندار باید استمرار داشته باشند.

,

قاسم پور همچنین با تاکید بر اینکه باید گشت‌های مشترک و نظارت و بازرسی از بازار بویژه اماکن عرضه نان، گوشت و لبنیات و... با جدیت ادامه داشته باشد، اذعان کرد: اتاق اصناف جهت حضور پررنگ کسبه و بازاریان در فروش اینترنتی و غرفه‌های مجازی برنامه‌ای جامع را تدوین کند.

,

وی با اشاره به نقش‌آفرینی اصناف در کمک‌رسانی به مردم در روزهای کرونایی کشور، عنوان کرد: اصناف شهرستان خلیل‌آباد با همبستگی خود تحت عنوان پویش‌های مردمی در کمک‌رسانی به مردم، اتحاد و همدلی را به نمایش گذاشتند که صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

,

انتهای پیام/

]
ابراهیم قاسم پور با اشاره به نقش‌آفرینی اصناف در کمک‌رسانی به مردم در روزهای کرونایی کشور گفت: اتاق اصناف جهت حضور پررنگ کسبه و بازاریان در فروش اینترنتی و غرفه‌های مجازی برنامه‌ای جامع را تدوین کند.