با وارد عمل شدن قرارگاه خاتم الانبیاء به اجرای پروژه‌های بزرگ رشت امیدوارم شدم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) پیش از ظهر امروز به منظور امضای چهار تفاهمنامه پروژه های عمرانی و کلنگ زنی و آغاز عملیات یک پروژه بزرگ با اعضای شورای اسلامی و شهرداری رشت دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

اسماعیل حاجی پور، رئیس شورای اسلامی شهر رشت ضمن خیر مقدم به میهمانان با بیان اینکه پروژه امروز فقط مختص به شورا و شهرداری نیست و همت همه سازمان ها را می طلبد اظهار کرد: در این مسیر از محمد باقر نوبخت دعوت به همکاری می‌کنم زیرا این رودخانه‌ها رشت چشم انتظار فرزندانشان هستند.

,

وی با بیان اینکه شهر رشت دارای اولین ‌های بسیاری است گفت: با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) امیدوار شدم که پروژه‌های بزرگتری در رشت انجام گیرد.

,

رییس شورای شهر رشت با اشاره به ۵ پروژه مهم شهر رشت شامل روگذر نیروی دریایی، روگذر میدان حضرت ولیعصر(عج)، زیرگذر شهرداری، روگذر میدان مصلی و پروژه بزرگ رودخانه های این شهر با اعتبارات ملی ادامه داد: امروز روز بسیار مهمی است و اگر امروز از دنیا بروم آرامش دارم اما کارها هنوز ادامه دارد.

,

وی با بیان اینکه رشت مظلوم واقع شده و مردم از شما انتظار دارند، بیان کرد: ما هزینه ها را پرداخت می‌کنیم، بخاطر پول کار ما را تعطیل نکنید، بگذارید عمر مردم اضافه شود.

,

در ادامه ناصر حاجی محمدی، شهردار رشت با بیان اینکه نام قرار گاه خاتم الانبیا برای همه آشنا است اظهار کرد: این قرارگاه با تمام توان برای پروژه های بزرگ شهر رشت اعلام آمادگی کرده است.

,

شهردار رشت افزود: امروز قول می‌دهم که با تمام توان شهرداری در خدمت این پروژه ها است, مشاورین طرح ها انتخاب شده و برخی مصوبات تصویب شده و وارد فاز دوم شدند.

,

حاج محمدی در ادامه تصریح کرد: سپاه گیلان نیز در این راستا اعلام آمادگی کرده تا شهر رشت عقب ماندگی عمرانی خود را جبران کند.

,

انتهای پیام/

]
رییس شورای شهر رشت با اشاره به ۵ پروژه مهم شهر رشت شامل روگذر نیروی دریایی، روگذر میدان حضرت ولیعصر(عج)، زیرگذر شهرداری، روگذر میدان مصلی و پروژه بزرگ رودخانه های این شهر با اعتبارات ملی، گفت: با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) امیدوار شدم که پروژه‌های بزرگتری در رشت انجام گیرد.