محدودیت‌های کرونایی به آذربایجان‌غربی بازگشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، محمدمهدی شهریاری چهارشنبه شب در در حاشیه چهل و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا و در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: فرمانداران و دستگاه‌های مربوطه باید بر اجرای دقیق این محدودیت‌ها نظارت جدی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: مراکز آموزش عالی، حوزه های علمیه، فنی و حرفه ای، زبان سراها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، اماکن متبرکه، مساجد و مصلی‌ها، آزمون‌های حضوری، قهوه خانه ها، چایخانه ها و سایر مراکز تفریحی، باغ وحش و خانه‌های بازی از فردا پنجشنبه به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

,

استاندار آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: محدودیت‌های جدید کرونایی به مدت دو هفته اجرا می‌شود و بی تفاوتی مردم و مسئولین نسبت به کرونا عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت و رفتار عمومی در غلبه بر کرونا نقش اساسی را ایفا می‌کند.

,

شهریاری، با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و همایش ها به حالت تعلیق درآمده است تاکیید کرد: برگزاری مراسم عروسی، تولد و ترحیم در اماکن عمومی و خصوصی از جمله خانه باغ‌ها در آذربایجان‌غربی به هر عنوان ممنوع است.

,

انتهای پیام/

]
استاندار آذربایجان غربی گفت: به دلیل افزایش آمار مبتلایان، محدودیت های کرونایی در سراسر این استان به مرحله اجرا در می آید و فرمانداران موظف به نظارت دقیق بر اجرای آن هستند.