برخورد جدی نیروی انتظامی با برگزار کنندگان مراسم‌های تجمعی در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه استانی ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، اظهارداشت: دو تست حرفه‌ای از جمله تست سرپایی و پادتن در استان زنجان به صورت پایلوت اجرایی می‌شود اما باید مردم هم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه عده‌ای از افراد جامعه در معابر و خیابان‌ها بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی حاضر می‌شوند یا برخی‌ها قاچاقی مراسم برگزار می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید مراسم‌های عروسی و عزا مدیریت شود و نباید برگزاری چنین مراسم‌هایی عاملی برای افزایش بیماران شده و کادر بیمارستانی را درگیر کند.
,
 
,
استاندار زنجان افزود: کسانی که در خیابان برای عروسی مانور می‌دهند به شدت از سوی نیروی انتظامی برخورد می‌شود، چرا که سلامتی مردم شوخی بردار نیست.
,
 
,
حقیقی بر ضرورت جلوگیری از ورود مردم سایر استان‌ها به زنجان تاکید کرد و گفت: با دست خودمان خانواده خود را آلوده می‌کنیم که ضروری است مردم برای جلوگیری از بیماری خانواده از پذیرش میهمان خودداری کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه تعلل از سوی مدیران را نمی‌پذیرم و برخورد می‌کنم، افزود: از عملکرد شهرستان‌های طارم، خرم‌دره و خدابنده به هیچ وجه راضی نیستم و با هر مدیر کم کاری برخورد می‌کنم.
,
 
,
استاندار زنجان با اشاره به اینکه  هر مدیر بیمه‌ای که با استان همکاری نکند عدم توانایی خود را اعلام کرده و استان را ترک کند، افزود: بر اساس مصوبات ستاد کرونای استان بیمه‌ها باید با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی همکاری کرده و منتظر دستورات مرکز نباشند.
,
 
,
حقیقی با بیان اینکه در شرایط عادی قرار نداریم و باید مصوبات ستاد کرونای استان مو به مو اجرایی شود و هیچ کس نباید برای اجرا اما و اگر بیاوردند، گفت: محدودیت‌های جدید برای کنترل بیماری کرونا اعمال می‌شود و هیچ مدیرکلی حق کارشکنی ندارد.
,
 
,
معاون سیاسی -امنیتی استاندار زنجان در ادامه این جلسه، با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲۱ شهریور ماه امسال، اظهارداشت: فرمانداران از اکنون پروتکل‌های بهداشتی را نوشته و به استان ارائه کنند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه این جلسه، با تبریک هفته کرامت، اظهارداشت: بحث اجرای پروتکل‌های بهداشتی نباید فقط در استفاده از ماسک و ضدعفونی خلاصه شود.
,
 
,
آیت‌الله شیخ علی خاتمی برضرورت رعایت فاصله اجتماعی تاکید کرد و گفت: شرعا هر کس در جامعه باید خود مراقبتی کرده و دیگران را آلوده نکند.
,
 
,
 وی گفت: باید رفتارها در برابر ویروس کرونا عوض شده و  تذکرات لازم به مردم ارائه  شود تا با ایجاد حساسیت‌ها خود مراقبتی افزایش یابد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان گفت: با برگزار کنندگان مراسم‌های عروسی و تجمعی از سوی نیروی انتظامی استان زنجان برخورد جدی می‌شود.