تلفات ویروس کرونا در قاره آمریکا به ۲۲۶ هزار نفر رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، کاریسا اتین مدیر منطقه آمریکای سازمان بهداشت جهانی در اظهاراتی تاکید کرد: حدود نیمی از موارد ابتلا به ویروس کرونا در جهان را می توان در بین کشورهای قاره آمریکا پیدا کرد و تعداد افراد مبتلا همچنان رو به افزایش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این گزارش وی روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری کوتاه در واشنگتن، افزود: تا 23 ژوئن بیش از 4.5 میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا و 226 هزار مورد فوت در قاره آمریکا گزارش شده است.

,

به تنهایی در آمریکای لاتین و کارائیب تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا سه برابر شده و از 690 هزار در یک ماه قبل مورد به 2 میلیون مورد افزایش یافته است.

,

گسترش ویروس کرونا در آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی بسیار چشمگیر بوده است به طوری که تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در برزیل به بیش از یک میلیون نفر رسیده است. آمریکا و برزیل اکنون تنها کشورهای جهان هستند که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آنها 7 رقمی شده است.

,

برزیل که بدترین کشور آسیب دیده در آمریکای لاتین است، تعداد موارد آزمایش ویروس کرونا را افزایش داده ولی این اقدامات تاکنون کافی نبوده است.

,

انتهای پیام /ط

]
مدیر منطقه آمریکای سازمان بهداشت جهانی نسبت به افزایش چشمگیر موارد ابتلا و فوت بر اثر ویروس کرونا در بین کشورهای منطقه هشدار داده است.