چرخش بازوبند در تراکتور از چرخ افتاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال تراکتور از زمان هدایت ساکت الهامی میان سه ستاره ملی‌پوش این تیم در چرخش بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی، سه کاپیتان تیم ملی که رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند، از آن موقع به تناوب برای تراکتور کاپیتانی کرده و در هر بازی به ترتیب بازوبند را بر دست بسته‌اند.
,
 
,
اما در بازی پیش‌روی تراکتوری‌ها مقابل نساجی داستان متفاوت است و با توجه به غیبت شجاعی و دژاگه، این بازوبند به حاج‌صفی خواهد رسید.
,
 
,
طبق روال بازوبند کاپیتانی تراکتور در بازی با نساجی باید به شجاعی می‌رسید که عدم حضور او باعث شده است تا حاج‌صفی به عنوان سرگروه تراکتور تعیین شود. 
,
 
,
نکته جالب اینکه کاپیتانی حاج‌صفی برای تراکتور خوش‌یمن بوده و شاگردان الهامی در تمامی بازی‌های خود با رهبری این بازیکن به پیروزی دست یافته‌اند. 
,
 
,
هافبک چپ‌پای تراکتوری‌ها در این فصل چهار بار بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بسته که در برابر تیم‌های استقلال، شهر خودرو، ذوب‌آهن و مس کرمان بوده و به جز بازی با استقلال، با برتری این تیم به پایان رسیده است.
,
 
,
باید دید در روزی که این بازوبند از حالت چرخشی خود خارج شده و به صورت اجباری بر بازوی حاج‌صفی قرار خواهد گرفت، آیا بازهم برای تراکتور خوش‌یمن خواهد بود یا خیر؟
,
 
,
انتهای پیام/
]
بازوبند چرخشی در تیم تراکتور با غیبت دو کاپیتان این تیم از چرخ خود خارج شد.