رسیدگی به مشکلات حوزه آب؛ اولویت نخست کمیسیون کشاورزی مجلس است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان و عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت های کمیسیون اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران کشوری با اقلیم کم آبی است، موضوع آب، کنترل مصرف و مدیریت بهینه آن باید اولویت کمیسیون کشاورزی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نماینده مردم شرق هرمزگان با اشاره به ضرورت اجرای روش های نوین آبیاری به منظور جلوگیری از هدر رفت آب، افزود: تامین نهاده یکی از مشکلات اساسی کشاورزان بوده و رفع این دغدغه نیازمند ورود کمیسیون و ساماندهی و مدیریت آن است.

,

رییسی بازاریابی محصولات کشاورزی را یکی از اولویت ها کمیسیون کشاورزی مجلس دانست و ادامه داد: منابع جانبی کشاورزی اعم از بسته بندی و محصولات تبدیلی، بیمه کشاورزان، صادرات محصولات، چالش های زیست محیطی و مشکلات مربوط به دام و طیور نیز از اولویت های رسیدگی کمیسیون کشاورزی در این دوره است.

,

وی خاطرنشان کرد: ازطرفی بهره برداری از اراضی منابع طبیعی از مشکلات دیگر کشاورزان است که باید با اصلاح برخی از قوانین ساماندهی شود.

,

انتهای پیام/

]
رییسی با اشاره به ضرورت اجرای روش های نوین آبیاری به منظور صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت آب، گفت: رسیدگی به مشکلات حوزه آب اولویت نخست کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم است.