دست و پا زدن دشمن در مقابل تصویب طرح ارزشمند امر به معروف نشان از اهمیت این فریضه الهی دارد
[

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با اشاره به رسالت اصلی شهدا که با اقتدا به سالار شهیدان و هدف او که احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود، به سوی شهادت شتافتند، اظهار داشت: دست و پا زدن دشمن در مقابل تصویب طرح ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی نشان دهنده اهمیت این فریضه الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در اتفاقاتی که اخیراً برای به حاشیه کشیدن امر به معروف و نهی از منکر رخ داد، دیده شد که به محض آورده شدن نام امر به معروف و نهی از منکر بعد از گذشت 35 سال از تصویب اصل هشتم قانون اساسی، تمام لشکر های رسانه‌ای فاسد دشمن، دست به دست هم داده و به میدان آمدند تا با یک جنجال و غوغا در تکمیل کار تروریستی و جتایتکارانه اسیدپاشی، فضا را تحت تاثیر قرار دهند و مانع مطرح شدن امر به معروف و نهی از منکر شوند.

,

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: خوشبختانه با هوشیاری مردم و مسئولین، توطئه اسیدپاشی خنثی شد و این جریان باعث شد تا همه ما بیشتر از قبل قدر و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را بدانیم و اجرای عملی این فریضه خیلی جدی تر و بیشتر دنبال شود.

,

سردار نقدی ضمن اشاره به نقش برخی از رسانه‌های داخلی در انتشار اخبار کذب مربوط به اسیدپاشی، سیاسی کردن این موضوع و تهمت‌های آنها به آمران به معروف تصریح کرد: از رسانه‌هایی که پشتیبانی مالی آنها غارتگران بیت المال هستند و از ثروت‌های نامشروع تغذیه می شوند، نمی توان بیش از این از آنها انتظار داشت.

,

وی در پایان گفت: امیدواریم به حق خون شهدای مظلوم و ایام احیای امر به معروف و به برکت خون  امام حسین (ع)، این موضوع باعث بیداری بیشتر همه ما شود و تکلیف الهی خود را در خصوص امر به معروف و نهی از منکر هرچه شایسته‌تر انجام دهیم.

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به نقش برخی از رسانه‌های داخلی در انتشار اخبار کذب مربوط به اسیدپاشی، سیاسی کردن این موضوع و تهمت‌های آنها به آمران به معروف تصریح کرد: از رسانه‌هایی که پشتیبانی مالی آنها غارتگران بیت المال هستند و از ثروت‌های نامشروع تغذیه می شوند، نمی توان بیش از این از آنها انتظار داشت.