افزایش آمار مبتلایان به کرونا در زنجان نتیجه بی‌توجهی مردم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صائینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به علت افزایش شیوع بیماری کرونا در استان زنجان اظهار کرد: همه ما در مهار بیماری کرونا نقش داریم و هر کس با رعایت بهداشت فردی نوعی با این بیماری مقابله می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: در مقابله با شیوع بیماری کرونا هم بخش دولتی و هم بخش خصوصی از اصناف گرفته تا خود مردم مطرح است که باید خودشان را در برابر بیماری با رعایت بهداشت و رعایت فاصله اجتماعی ایمن کنند.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان بحث فاصله‌گذای اجتماعی یکی از مباحث مهمی است که باید رعایت شود عنوان کرد: اگر این موارد را رعایت نکنیم این بیماری در کمین است و باید بپذیریم در کنار این بیماری با رعایت بهداشت زندگی کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه ممکن است بیماری کرونا تا دو سال ریشه کن نشود و نباید موضوع بهداشت را در این مدت فراموش کنیم بیان کرد: باید در رفت آمدهای خانوادگی و برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم به نوعی تجدید نظر داشته باشیم چرا که ما در حال حاضر در شرایط عادی قرار نداریم بنابراین باید کمی نسبت به گذشته متفاوت‌تر زندگی کنیم.

,

صائینی با تاکید براینکه حساسیت مردم نسبت به بیماری کرونا کاهش یافته است گفت: نباید مردم فاصله گذاری اجتماعی را نادیده بگیرند، نتیجه بی‌توجهی به موارد باعث شده امروز شاهد افزایش آمار مبتلایان در زنجان باشیم.

,

وی با تاکید براینکه موارد زیادی را شاهد بودیم که افراد به دلیل مشارکت در عروسی و مجالس ترحیم دسته جمعی مبتلا به بیماری کرونا شدند گفت: متاسفانه شاهد برگزاری عروسی‌های مخفیانه هستیم در حالی که این امر می‌تواند برای خانواده‌ها خطر آفرین باشد.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطر نشان کرد: روز گذشته متاسفانه نتیجه آزمایش 29 نفر از افراد مشکوک به کرونا مثبت اعلام شد.

,

وی خاطر نشان کرد: زنجیره کرونا این روزها در استان زنجان سنگین‌تر شده و تعداد بیماران کرونایی استان زنجان طی ۱۰ روز گذشته سه برابر افزایش یافته است.

,

صائینی با اشاره به تعداد مبتلایان به کرونا در روز گذشته اشاره و بیان کرد: 29 نفر به تعداد بیماران اضافه شده و 4 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

,

انتهای پیام/

]
صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان از افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان خبرداد و گفت: روز گذشته 29 نفر به تعداد بیماران اضافه شده و 4 نفر نیز جان خود را از دست دادند.