توضحیات رئیس اتحادیه مشاوران املاک پیرامون پشت‌بام‌خوابی در اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ اصل ۳۱ قانون اساسی ایران داشتن مسکن متناسب با نیاز را حق هر فرد و خانواده ایرانی می داند و دولت را موظف به اجرای این اصل با رعایت اولویت برای نیازمندان به ‌خصوص روستاییان و کارگران کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
دولت‌‌ها طبق قانون تأمین مسکن را برای اقشار مختلف جامعه جزء دغدغه‌‌های خود می‌دانند و تلاش می‌کنند با ارائه طرح‌های گوناگون برای عمل به وظایف قانونی خود گام بردارند.
,
 
,
حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی سال 92، وعده‌های متعددی  برای خانه‌دار شدن مردم داد که شواهد موجود به‌خوبی گویای است که وعده‌های دولتمردان دولت‌های یازدهم و دوازدهم در بخش مسکن محقق نشده است و حتی اندک امیدی که برای خانه‌دار شدن در دل متقاضیان خرید مسکن وجود داشت، با شرایط فعلی به آرزوی محال تبدیل شده است.
,
 
,
آخوندی، وزیر مستعفی راه و شهرسازی آبان 97 در مراسم تویع و معرفه خود گفت: بنده از لحاظ بنیادی با مسکن مهر مخالف بودم و افتخار می‌کنم در این 62 ماه یک مورد از این واحد‌های مسکن مهر را افتتاح نکردم.
,
 
,
عدم عرضه مسکن با توجه به رشد جمعیت در این هفت سال باعث افزایش قیمت سرسام آور مسکن شده است که در سال های اخیر شاهده کوچ اجباری شهروندان بودیم.
,
 
,
هفته ای اخیر عکسی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد برخی از مردم به پشت بام‌ خوابی روآوردند و یا اینکه خانواده‌ها به دلیل ناتوانی اقتصادی با یکدیگر خانه‌ای را اجاره می‌کنند که این پدیده ها معضل اجتماعی است.
,
 
,
افزایش قیمت مسکن و اجاره ‌بها خرید خانه را برای مستاجران به رویا تبدیل و دغدغه اجتماعی جدی برای مردم کشور شده است.
,
 
,
رسول جهانگیری پیرامون رواج در این پدیده در اصفهان به خبرنگار صاحب نیوز گفت: شاید به صورت موردی پشت بام خوابی باشد اما اینکه در سطح اصفهان گسترش پیدا کند، نیست.
,
 
,
رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان بیان کرد: بحث دیگر که اخیر مطرح شده، استفاده مشترک دو خانوده از یک واحد مسکونی است که این موارد اینا بیشتر موردی است.
,
 
,
وی افزود: این سخنانان واکنش به افزایش عجیب و غریب و هیجانی قیمت مسکن است؛ چنین چیزی در استان اصفهان وجود ندارد و شاید در سطح کشور چند مورد پیدا شود.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان در مورد پدیده پشت بام خوابی و استفاده مشترک دو خانوده از یک واحد مسکونی در اصفهان توضحیاتی ارائه کرد.