برپایی نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی در همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا سرمدی، معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: حقوق بشر امریکایی واژه ای غریبه برای مردم جهان و بشریت است چرا که جنایات آمریکا در جهان برای همه نمایان است و حق و عدالت معنی ندارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به هفته حقوق بشر امریکایی افزود: شهرستان همدان برای افشای حقوق بشر امریکایی برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

,

معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان بیان کرد: هدف از نمایشگاه بازخوانی اقدامات خصمانه دولت مستکبر آمریکا در این ایام و مغتنم شمردن این فرصت جهت افشای اقدامات ضد حقوق بشری دولت آمریکا است.

,

سرمدی گفت: روشنگری و نشست های سیاسی با این موضوع و تاکید بر روند افول آمریکا در نشست ها از مهمترین برنامه های فرهنگی سپاه ناحیه همدان است.

,

وی اظهار داشت: بازخوانی نقش آمریکای جنایتکار در ترور و شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین سرکشی از خانواده های شهدا و بازدید از جانبازان برخی از برنامه های ما در این هفته است.

,

معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان، فضاسازی و توزیع پوستر و نصب بنر با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی را از دیگر برنامه های فرهنگی برشمرد و گفت: فعالین فضای مجازی به تولید محتوا در قالب نماهنگ و عکس نوشته و پوستر می پردازند.

,

انتهای پیام/

]
محمدرضا سرمدی از برگزاری نمایشگاهی با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی در شهرستان همدان خبر داد و گفت: هدف از برپایی نمایشگاه بازخوانی اقدامات خصمانه دولت مستکبر آمریکا در این ایام و مغتنم شمردن این فرصت جهت افشای اقدامات ضد حقوق بشری دولت آمریکا است.