ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی سیل زدگان لرستان توسط سپاه قم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سردار پاسدار سیدمحمدتقی شاهچراغی؛ فرمانده سپاه حضرت علی بن ابی طالب(ع) استان قم در مراسم افتتاح۹۷ مسکن سیل زگان و محرومین در لرستان، اظهار داشت: بعد از سیلاب در استان لرستان، استان قم به عنوان استان معین بلافاصله وارد میدان بازسازی شد ویک قرارگاه به عنوان حضرت معصومه (س) تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی اضافه کرد: مسکن های ابراهیم آباد نیمه مردادماه تحویل داده می شود و پروژه های مسکن شهرستان چگنی بهمن ۹۸تحویل مردم داده شد.

,

سردار شاهچراغی تصریح کرد: برنامه ریزی ساخت ۱۰۰واحد مسکن در لرستان را بر عهده داریم که حدود۷۷۷۸۳متر بنا در قالب ۳۴واحد در ۲۲ روستا ساخته شد، همچنین۶۳ واحد ۸۵ متری در بخش معمولان و ۲۸ واحد هم در ابراهیم آباد و ۳۵ واحد در زورانتل ساخته شده است.

,

وی با اشاره به این که قرارگاه سازندگی صفر تا صد ساخت منازل را انجام داده است، افزود: ۱۲میلیارد تومان برای ساخت منازل هزینه شده که ۶ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان سهم تسهیلات دولت و پنج میلیارد و۷۰۰میلیون کمک مردمی بوده است.

,

فرمانده سپاه حضرت علی بن ابی طالب(ع) استان قم اظهار داشت: به ازای هر متر مربع یک و نیم میلیون تومان هزینه شده که حدود ۲ میلیارد تومان از حرم حضرت معصومه(س) در روستای زورانتل هزینه شده است.

,

انتهای پیام/

]
سردار پاسدار سیدمحمدتقی شاهچراغی گفت: سپاه استان قم 12میلیارد تومان برای ساخت مسکن سیل زدگان لرستان هزینه کرده و 100 واحد مسکونی ساخته می شود.