مرغ در زنجان همچنان بالاتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; با وجود اینکه قیمت مصوب مرغ توسط ستاد تنظیم بازار استان زنجان 15 هزار و 750 تومان تعیین شده ولی عرضه آن در بازار بالاتر از نرخ مصوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

افزایش گوشت مرغ در زنجان به بیش از 19 هزار تومان رسید و بعد از آن به 18 هزار و 700 تومان کاهش یافت و امروز نیز با قیمت 17 هزار و 600 در بازار به دست مصرف کننده می‌رسد.

,

"عرضه گوشت مرغ باید براساس نرخ ستاد تنظیم بازار باشد" تاکیدی که استاندار زنجان شش روز گذشته در خصوص قیمت مرغ داشتند ولی این موضوع تا امروز عملی نشده و قیمت مرغ همچنان بالاتر از نرخ مصوب است.

,

برای تعادل سازی قیمت مرغ در زنجان توزیع مرغ یخ زده در ستاد تنظیم بازار زنجان پیشنهاد و به تصویب رسید که در حال حاضر با قیمت 13 هزار و 500 تومان در زنجان توزیع می‌شود اما گویا این موضوع نیز در کاهش قیمت‌ها و برگرداندن قیمت مرغ به نرخ مصوب تاثیرگذار نبود.

,

ناصر رمضانلو رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ و ماهی فروشان استان زنجان نیز با تایید این موضوع که قیمت مرغ در بازار بالاتر از قیمت مصوب است عنوان کرد: در حال حاضر مرغ در بازار زنجان با قیمت 17 هزار و 600 تومان عرضه می‌شود یعنی همچنان یک هزار و 850 تومان بالاتر از نرخ مصوب است.

,

وی خاطر نشان کرد: مرغ منجمد 3 روز است در سطح استان زنجان توزیع می‌شود و تاثیر کمتری بر کاهش قیمت‌ها گذاشته است.

,

با این وجود همچنان مرغداران از کمبود نهاده‌ها صحبت می‌کنند که نهاده به اندازه کافی در اختیار آنها قرار داده نمی‌شود و تهیه آن در بازار آزاد نیز مشکل است که این امر منجر به کاهش جوجه‌ریزی می‌شود و تداوم این مشکل احتمال افزایش دوباره قیمت مرغ در آینده را می‌دهد.

,

باید منتطر ماند و دید که تاکیدات مسئولان ارشد استانی چه قدر در حل این مشکلات تاثیر گذار خواهد بود و اینجاست که مردم نیاز به مدیران جهادی دارند که با کار جهادی خود گره مشکلات جامعه را باز کنند.

,

انتهای پیام/

]
بعد از گذشت چند روز از مصوبه تنظیم بازار زنجان و تصویب قیمت مرغ با این وجود مرغ همچنان بالاتر از قیمت مصوب در بازار عرضه می‌شود.