عجیب است که برای جشنواره برگزار نشده هزینه پرداخت شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ابوترابی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره عروسکی در یزد و صرف کردن هزینه‌های چند صدمیلیونی اصلاً به مصلحت نبوده و نیست، گفت: اینکه گفته می‌شود مردم یزد افسرده و غمگین هستند و با برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌شود در روحیه آن تأثیر مثبت گذاشت، بهانه واهی است که عده‌ای برای پیشبرد اهدافشان به کار می‌برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

عضو شورای شهر یزد اضافه کرد: واقعیت این است که هرروز تحت عنوان‌های مختلف، یزد را شهر افسرده می‌نامند که نشان می‌دهد اهدافی پشت این گفته‌ها نهفته است.

,

وی با تأکید بر اینکه علت افسردگی مردم در هر منطقه‌ای، گناه و معصیت است افزود: مسائل معنوی، قدسی و الهی بار نشاط معنوی دارد و روضه‌خوانی‌ها و توسل به ائمه اطهار به انسان روحیه مضاعف می‌دهد.

,

ابوترابی عنوان کرد: افسردگی به خاطر بی‌پولی، ضعیف عمل کردن مسئولان، آمار بالای بیکاری در سطح کشور و رها کردن صنعت و اقتصاد و بسیاری از مواردی است که امروز در کشور می‌بینیم.

,

 

,

توقع مردم یزد، مدیریت هزینه‌های شهری است

, توقع مردم یزد، مدیریت هزینه‌های شهری است, توقع مردم یزد، مدیریت هزینه‌های شهری است,

عضو شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: مردمی که عوارض خود را پرداخت می‌کنند توقعشان از مسئولین این است که این هزینه‌ها را مدیریت کنند و با توجه به وضعیتی که در شهر یزد داریم اصلاً برگزاری جشنواره عروسکی با هزینه چند صدمیلیونی اصلاً درست نیست.

,

وی خطاب به برگزارکنندگان جشنواره عروسکی، گفت: اگر قرار بر پرداخت هزینه جشنواره عروسکی از پول خودتان هم بود این کار را انجام می‌دادید؟

,

ابوترابی اظهار داشت: برگزاری جشنواره عروسکی و نحوه برگزاری آن اصلاً با فرهنگ مردم یزد همخوانی ندارد چون مدل اجرا کردن آن به‌هیچ‌وجه با فرهنگ ما سازگار نیست.

,

عضو شورای شهر یزد در پایان در خصوص پرداخت هزینه به جشنواره عروسکی که در یزد برگزار نشد، گفت: بعید می‌دانم که جشنواره‌ای برگزار نشود ولی هزینه‌های آن پرداخت شود و اگر این اتفاق افتاده باشد یک مسئله عجیب است که باید بررسی شود.

,

انتهای پیام/
 

,
]
ابوترابی عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه نحوه برگزاری جشنواره عروسکی اصلاً با فرهنگ یزد همخوانی ندارد، گفت: عجیب است که برای جشنواره برگزار نشده هزینه پرداخت شود.