لزوم برخورداری شهرک 100 هکتاری کاوش از معافیت مالیاتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مجری شهرک تحقیقاتی کاوش امروز شنبه در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از این مرکز، در جمع خبرنگاران گفت: این شهرک 100 هکتاری در فاصله 50 کیلومتری از تهران قرار دارد و زمینه ای برای استقرار شرکت های دانش بنیان فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مهرداد مظفری با اشاره به اینکه شرکت های شهرک کاوش در تولید نمونه های نیمه صنعتی نقش دارند، افزود: کاوش مرکز رشدی برای ورود به واحدهای صنعتی بزرگ است و با توجه به منابع آبی و دسترسی خوبی که در اختیار دارد، بهترین مکان برای استقرار واحدهای دانش بنیان خواهد بود.
,
 
,
وی به وجود 14 سوله در مرکز مذکور با پیشرفت 99 درصدی اشاره کرد و اظهار داشت: تفاوت ما با شهرک های صنعتی این است که آنها زیر ساخت های لازم را دارند و از اکوسیستم نوآوری و فناوری اعم از تامین مالی، بیمه، حمایت دولت و معافیت های مالیاتی برخوردار هستند در نتیجه ما هم نیازمند بهره مندی از معافیت های مالیاتی همانند مجموعه های آزاد هستیم.


انتهای پیام/
,
,
,
]
مهرداد مظفری گفت: کاوش مرکز رشدی برای ورود به واحدهای صنعتی بزرگ است و با توجه به منابع آبی و دسترسی خوبی که در اختیار دارد، بهترین مکان برای استقرار واحدهای دانش بنیان خواهد بود.