نبود ماسک در سومین شهر تولید کننده ماسک!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، صبح امروز روحانی رئیس جمهور اعلام کرد: از فردا استفاده از ماسک در مکان های سرپوشیده جمعی الزامی است و  ارائه خدمات در همه بخش‌ها بویژه بخش‌های دولتی، منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

پس از اعلام این خبر گزارشات مردمی مبنی بر نبود ماسک در سطح شهرستان سرعین دریافت کردیم که برای اطلاع از صحت و سقم این ماجرا به داروخانه های این شهر سری زدیم که این مورد با اعلام کارکنان دو داروخانه فعال در شهرستان، تایید شد.

,

در کوران شیوع کرونا نیز در این شهرستان کمبود اقلام بهداشتی مشاهده می شد بطوری که حجت الاسلام محمود  اصغری؛ امام جمعه سرعین در این باره گفته بود: در توزیع  اقلام بهداشتی در سرعین کاستی ها و کمبود  دیده می شود که امیدواریم مسولان بهداشتی نگذارند مردم در مضیقه قرار گیرند.

,

این در حالی است که پیش از این حسن پور فرماندار سرعین خبر از افتتاح سومین کارگاه تولیدی تمام اتوماتیک ماسک کشور در سرعین داده بود.

,

به گفته حسن پور این کارخانه که با همت جوانان در مدت کمتر از یک هفته راه اندازی شده است؛ دارای مجوز از معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت بوده و موفق به اخذ مجوز صادرات نیز شده است.

,

وی می افزاید : این واحد تولیدی با ظرفیت تولید ۵۰ هزار ماسک در روز با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال شروع به فعالیت کرده و ۳۰ نفر از بانوان شهرستان سرعین در بخش خیاطی آن در حال فعالیت هستند.

,

یکی از شهروندان سرعین در این باره می گوید: امروز صبح به یکی از ادارات سرعین مراجعه کردم و با الزامی شدن استفاده از ماسک مانع حضور بنده شدند که برای تهیه در داروخانه حضور یافتم اما ماسک برای عرضه پیدا نشد.

,

انتهای پیام/م

]
با دستور الزامی شدن استفاده از ماسک توسط رئیس جمهور سومین شهر تولید کننده ماسک با کمبود ماسک مواجه شد.