تأثیر قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در حوادث غیر مترقبه است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی عصر امروز در اولین جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی با بیان اینکه تجربیات خوب و موفقیت آمیزی در زمینه قرارگاه خدمات اجتماعی داریم، گفت: در سیل سال گذشته استان گلستان اثر هماهنگی های انجام شده در قرارگاه خدمات اجتماعی را مشاهده کردیم و در سیل رودبار جنوب در ابتدای سال نیز با هماهنگی نسبی و خوب نهادهای انقلابی در کمک به مردم آسیب دیده اثر گذار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛, راه آرمان,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در سطح استان داریم در نقاط مختلف شمال،جنوب، شرق و غرب نیازمند اقداماتی هستیم که در برخی از مناطق این نیاز بیشتر احساس می شود.

,

وی با اشاره به شرایط در منطقه دهرضا شهرستان ریگان و بیان اینکه برخی از نقاط در این منطقه شرایطی بدتر از جنوب استان دارد، تصریح کرد: ضریب محرومیت در برخی از نقاط شرق استان بالای 9 است.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه باید از دلالی جلوگیری کرد، اظهار داشت: در راستای برطرف کردن این مسئله شبکه انتقال محصولات کشاورزی از جنوب استان را توسط سپاه انجام خواهیم داد.

,

سردار معروفی با بیان اینکه در اولویت خدمات باید از موازی کاری جلوگیری کنیم که قطعا نتیجه بهتری خواهیم گرفت، تصریح کرد: مهم آن است که مردم در صحنه قرار گیرند و امید در جامعه ایجاد شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان جزو پنج استان دارای مشکل آب است، عنوان کرد: مکتب حاج قاسم، مکتب امام و مقام معظم رهبری است و مکتب ایشان مکتب خدمت به مردم است.

,

وی ابراز کرد: در پی شیوع بیماری کرونا تعداد 39 هزار و 200 نفر شناسایی شدند و این افراد تنها کسانی بودند که به هیچ ارگان و فردی وصل نبودند.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: سه مرحله کمک مومنانه در عید قربان، ماه محرم و ماه صفر خواهیم داشت که در این راستا اولویت بندی خواهیم کرد که در کدام مناطق نیاز بیشتر است.

,

سردار حسین معروفی با تأکید بر اینکه اثر قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در حوادث غیر مترقبه است، بیان کرد: موضوعات آسیب‌های اجتماعی، حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد در دستور کار معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه خط قرمز انقلاب مردم هستند چرا که آنان پای انقلاب ایستاده اند و ما برای خدمت به مردم خط قرمز نداریم، تأکید کرد: در قرارگاه خدمات اجتماعی حساسیت داریم تا کسی بهره سیاسی از ما نگیرد و این قرارگاه به منظور بهره برداری فرد و حزب تلقی نشود؛ چرا که پروتکل جبهه انقلاب نوکری به مردم است.

,

انتهای پیام/

]
سردار حسین معروفی با بیان اینکه اثر قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در حوادث غیر مترقبه است، گفت: سه مرحله کمک مومنانه در عید قربان، ماه محرم و ماه صفر خواهیم داشت که در این راستا اولویت بندی خواهیم کرد که در کدام مناطق نیاز بیشتر است.