امارات از تشکیل کابینه جدید در این کشور خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امارات شامگاه شنبه از تشکیل یک کابینه جدید برای این کشور خبر داد.
«محمد بن راشد» نخست‌وزیر (رئیس مجلس وزیران) و نائب رئیس امارات عربی متحده و همچنین حاکم دبی روز شنبه از تصویب ساختار جدید کابینه این کشور خبر داد و گفت که این کابینه فردا یکشنبه معرفی می‌شود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، امارات فردا ظهر یک دولت انعطاف پذیر، کوچک و مطابق با الزامات مرحله پیش رو در این کشور را معرفی خواهد کرد.

بن راشد در توئیتر اعلام کرد: «برادران و خواهران... در 13 ماه مه 2020 از تصمیمان برای تجدید نظر در ساختار دولت امارات خبر دادیم...ما به وعده خود در ایجاد تغییرات عمل کردیم و وزارتخانه‌ها و کمیته‌هایی را در هم ادغام کردیم تا دولتی تشکیل شود که با توجه به تحولات انعطاف پذیرتر، و همراه تر باشد. ساختار جدید کابینه را اندکی قبل تصویب کردم و آن را فردا ساعت 12 ظهر معرفی می‌کنیم».

نخست وزیر امارات در توئیت‌های قبلی خود گفته بود:ما در ساختار دولت و اندازه آن تجدید نظر خواهیم کرد. وزارتخانه‌هایی را در هم ادغام می‌کنیم و کمیته‌هایی را تغییر خواهیم داد و تغییراتی را ایجاد خواهیم کرد... ما به یک دولت چابک‌تر، انعطاف پذیرتر و سریع‌تر نیاز داریم تا در راستای اولویت‌های جدید و متفاوت ملی همگام باشد. کسانی که تصور می‌کنند دنیای بعد از کرونا مثل قبل آن خواهد بود اشتباه فکر می‌کنند».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
]
نخست وزیر امارات از تغییر کابینه این کشور مطابق با آنچه اولویت‌های جدید و متفاوت این کشور خواند، خبر داد و گفت که فردا ظهر کابینه جدید را معرفی می‌کند.