آذربایجان غربی رکورددار تعداد بیماران بستری کرونا در کشور شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، جواد آقازاده شامگاه شنبه در حاشیه پنجاهمین جلسه ستاد مبارزه با کرونای آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: تا پایان روز ۱۳ تیرماه تعداد کل بستری های کرونایی در سطح استان ۵۳۲ نفر بود که از این تعداد ۳۴۴ نفر مبتلای قطعی کرونا بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: ۴۸۸ بیمار مشکوک به کرونا در سطح آذربایجان غربی شناسایی شده است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آذربایجان غربی، از بستری بودن ۱۶۸ نفر در بخش آی.سی.یو نیز خبر داد و عنوان کرد: ۵۲ نفر از این افراد دارای شرایط نامساعد و بدحال هستند.

,

وی، با اشاره به این که طی ۲۴ ساعت منتهی به ۱۳ تیرماه، بیشترین تعداد بستری های کرونایی را در سطح کشور داشتیم، گفت: در این مدت ۱۴۱ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی و بستری شده اند که از این لحاظ بیشترین تعداد بستری های کشوری را به خود اختصاص دادیم.

,

آقازاده، از فوت ۴۸۷ نفر از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح استان نیز خبر داد و ابراز داشت: در ۲۴ ساعت منتهی به روز اعلام آمار، ۱۲ فوتی در استان داشتیم.

,

وی، در پایان در مورد رعایت موارد بهشدایت از حمله استفاده از ماسک، شستن دست ها با آب و صابون و نیز رعایت فاصله اجتماعی توسط تمام اقشار جامعه هشدار داد.

,

انتهای پیام/

]
آقازاده، با اشاره به هشدارهای ارائه شده در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: در تاریخ ۱۳ تیرماه، بیشترین تعداد بیماران بستری کرونایی در عرض یک روز در سطح کشور را داشتیم.