باید قبول کنیم که برجام به کشور هزینه تحمیل کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، جانباز رزمنده خلیل نجار، یکی از زندانیان سیاسی و معاون مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری سمنان در سال ۷۸ بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی که از یاران دبستانی و هم‌بازی‌های کودکی رئیس جمهور در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرستان سرخه بوده است،  درباره نزدیکی و دوستی خود با روحانی اینگونه گفت: با رئیسِ برجام و همشهری‌مان، دکتر حسن روحانی در دوران ابتدایی همکلاس و هم‌بازی بودیم و نسبت خویشاوندی داریم.

,

نجار با اشاره به هوش روحانی در حل مسائل ریاضی در دوران ابتدایی، گفت: مسائل ریاضی که از طرف معلم، برای بچه‌ها مطرح می‌شد و کسی قادر به حل کردنشان نبود، با ذکاوتِ تمام، توسط دکتر روحانی، حل می‌شد.

,

این رزمنده دفاع مقدس، جایگاه فعلی همکلاسِ سابق خود به عنوان ریاست جمهوری را نتیجه اعتماد مردم به وی دانست و تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و پس از انتخابِ رؤسای جمهور در ادوار مختلف، طی دو دوره مردم روحانی را به عنوان رئیس جمهور برگزیدند که این امر از اعتماد مردم به وی نشأت می‌گرفت.

,

نجار با اشاره به برخی ناکارآمدی‌ها و عدم رضایت‌ها، از وضع معیشتی جامعه، و ضرورت نقد کارگشا و اثربخش برای حل مسائل، اظهار کرد: نقد به روحانی باید در جهت سازندگی باشد نه تخریب. چرا که ما حق توهین نداریم ، اما بحث زیاد داریم؛ بحثِ ریاضی!

,

باید قبول کنیم که برجام به ثمر ننشست و به کشور هزینه تحمیل کرد

, باید قبول کنیم که برجام به ثمر ننشست و به کشور هزینه تحمیل کرد, باید قبول کنیم که برجام به ثمر ننشست و به کشور هزینه تحمیل کرد,

وی با بیان اینکه به ثمر نشستن برجام می‌بایست در معیشت و سفره  مردم رونق ایجاد می‌کرد، افزود: باید قبول کنیم برجام به ثمر ننشست و تنها به کشورمان  هزینه تحمیل کرد و وقت مملکت‌مان را گرفت!

,

وی افزود: در جایگاهی نیستم که به تیم مذاکره و برجام نمره‌ای بدهم اما این کار را به خودشان واگذار می‌کنم؛ دار و دسته برجام چه نمره‌ای به خود می‌دهند؟

,

نجار برای حل مشکلات جامعه،  ابراز امیدواری کرد و یادآور شد: علی‌رغم وجود دشمنان داخلی و خارجی باز هم با تکیه بر ظرفیتی به نام مردم و افرادی روشن‌بین، تمام توطئه‌‌های برجامی و غیربرجامی با اشاره رهبری خنثی خواهد شد.

,

یار دبستانی رئیس جمهور و رزمنده دفاع مقدس، ضمن انتقاد از روحانی در جریان موضع کمرنگش در انتخابات سال ۸۸، بیان کرد:  در زمان انتخاباتِ خاتمی ، دکتر روحانی  در نطق‌های متعدد در  سرخه، سمنان و مهدی‌شهر،  مردم را به اِتمام جدال پساانتخاباتی و تمکین به رأی اکثریت فراخواند اما در جریان انتخابات سال ۸۸ و حواشی به وجود آمده،  موضع چندان شفافی نداشت.

,

آقای روحانیِ عزیز! ریاضیِ سیاستت ان‌قلت دارد!

, آقای روحانیِ عزیز! ریاضیِ سیاستت ان‌قلت دارد!, آقای روحانیِ عزیز! ریاضیِ سیاستت ان‌قلت دارد!,

 این رزمنده دفاع مقدس، خطاب به رئیس جمهوری گفت: آقای دکتر روحانی عزیز، ریاضی ریاضیاتت اِن‌قُلت ندارد اما ریاضی سیاستت اِن‌قُلت دارد!

,

نجار همچنین به حمایت‌های بی‌شائبه خود از مرحوم هاشمی رفسنجانی، در قبال برخی انتقادات تند مردم اشاره کرد و یادآور شد: بارها در جریان همین دفاع، تا مرز کتک خوردن پیش رفتم و حتی به من لقب هاشمیست دادند.

,

وی تصریح کرد: در جریان فتنه سال ۸۸ و شلوغ‌بازی منافقان و فرصت‌طلبان انتظار می‌رفت پس از مقام معظم رهبری،  مرحوم هاشمی رفسنجانی اعلام موضع کند که البته این اتفاق حاصل نشد.

,

این رزمنده جانباز دفاع مقدس با اشاره به ضرورت صراحت در محکومیت  منافقان در جریان فتنه ۸۸ توسط، روحانی، بیان کرد:  به خاطر شرایط و جوّ حاکم بر کشور که هر لحظه بیم دو دستگی بیشترِ مردم وجود داشت، انتظار داشتیم آیت‌الله هاشمی و دکتر روحانی به صورت شفاف واکنش خود را علنی کنند؛ اما آیت‌الله هاشمی سکوت اختیار کرد و محکومیت روحانی هم کمرنگ بود.

,

 نجار در پایان به انواع توطئه‌های خصمانه آمریکا پس از استقرار نظام، طی سالیان متمادی اشاره و خاطرنشان کرد: بدعهدی آمریکا در ماجرای برجام و  اعمال فشار و تصویب انواع تحریم‌های ظالمانه، نمونه‌ای از نقض حقوق بشر به سبک آمریکایی علیه ملت ایران است و در این حقیقت روشن جای کتمان نیست.

,

انتهای پیام/

]
یکی از همکلاسی‌های دوران ابتدایی حسن روحانی ضمن انتقاد از تیم مذاکره‌کننده برجام در ماجرای اعتماد به آمریکا، خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی ریاضیِ ریاضیاتتان، اِن‌قُلت ندارد اما به ریاضی سیاستتان، اِن‌قُلت‌های زیادی وارد است!