آمادگی کامل نقاهتگاه‌های سپاه برای بستری بیماران کرونایی در خراسان رضوی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود توکلی‌راد، مسئول معاونت بهداشت، امداد و درمان سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با اعلام مجدد وضعیت قرمز و افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد خاطر نشان کرد: اکنون تمام نقاهتگاه‌هایی که توسط تلاش سپاه امام رضا(ع) جهت نگهداری از افرادی که دوره بیماری خود را در مراکز درمانی گذرانده‌اند و امکان مراقبت از آن‌ها در محل زندگی‌شان نیست در حالت آماده باش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر آمادگی کامل نقاهتگاه‌های سپاه برای بستری بیماران کرونایی در خراسان رضوی افزود: به محض دریافت ابلاغیه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به تناسب تعداد بیماران نقاهتگاه‌ها شروع به فعالیت می‌کنند.

,

مسئول معاونت بهداشت، امداد و درمان سپاه امام رضا(ع) ضمن اشاره به این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا از هیچ کاری دریغ نمی‌کند افزود: سپاه پاسداران در تمام مواقع تأثیر مؤثری در همراهی و کمک‌رسانی به مردم داشته است.

,

وی افزود: به لطف خداوند متعال از ظرفیت نقاهتگاه‌های سپاه امام رضا(ع) فقط تعداد بیست تخت به بیماران اختصاص یافت.

,

توکلی‌راد در پایان گفت: بایستی همه و همه برای مقابله با ویروس کرونا با یکدیگر همکاری داشته باشیم، همان‌طور که در 2 ماهه اخیر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانستیم فعالیت‌های مثبتی درراه مقابله با کرونا انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
توکلی‌راد با تاکید بر آمادگی کامل نقاهتگاه‌های سپاه برای بستری بیماران کرونایی در خراسان رضوی، گفت: به محض دریافت ابلاغیه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به تناسب تعداد بیماران نقاهتگاه‌ها شروع به فعالیت می‌کنند.